Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE INSTALATIE DE GOLIRE ECLUZA OVIDIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 106703/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  Sirbu Camelia, Tel. 0241702728, Email:  [email protected], Fax:  0241737711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITARE INSTALATIE DE GOLIRE ECLUZA OVIDIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ecluza Ovidiu
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare si instalare de pompe submersibile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 447, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 4500 lei(fara TVA)garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pentru firma;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OG34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata impozite si taxe locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertei, din care sa reiasa : obiectul de activitate care sa permita furnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data 31.12.2007, 31.12.2008 , 31.12.2009;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 671 716 lei;Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r);*Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original, daca este cazul;*Declaratie privind eligibilitatea pentru persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale;2.Experienta similara, cf.Fisa de date-minim358 248lei: Pentru fiecare ofertant seimpune ca cerinta minima pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea, in ultimii trei ani, a unuia sau mai multorcontracte care au avut ca obiect : furnizare, montare si punere in functiune de produse similare, si a caror val., insumata, este egala sau mai mare decat 358 248lei.
3.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;4.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: cf.Fisa de date: Macara portal demontabila min.3tf;truse de scule(ptr.electricieni, lacatusi, mecanici, vopsitori si sudori);aparate de debitat oxi-gaz;aparat de sudura electric manual utilizand orice tip de electrozi, aparate pentru verificarea componentelor electrice(megaohmmetre, ampermetre, voltmetre, aparat masurare priza de pamant), dispozitive de masurare si control pt.lucrarile de protectie anticoroziva.
5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: cf.Fisa de date: Ofertantul are obligatia asigurarii cu personal specializat, dupa cum urmeaza: responsabil de contract: inginer sau maistru cuspecialitateaelectrotehnica sau asimilata cuexperienta minim 5 ani;Electrician;Mecanic;sudor;vopsitor.
6.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
7.Autorizatie de livrare de la producatorul pompelor submersibile si al tablourilor, in copie;8.Informatii privind asociatii / subcontractantii;*Agajament ferm , incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;
*Declaratie privind eligibilitatea pentru persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14898/23.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Locul: str.Ecluzei nr. 1 Agigea , Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atrubuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Obs.Partea 2 a CAIETUL DE SARCINI ? PARTEA DESENATA, care din motive tehnice nu poate fi publicata in SEAP, se va obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise, in atentia biroului Achizitii.(fax.0241/737711).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str.Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax:  0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer