Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reabilitare instalatii electrice pentru corpuri de cladiri


Anunt de participare numarul 10389/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel.0232/201141, In atentia: ing. Stanuta Gh, Email: [email protected], Fax: 0232/201144
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reabilitare instalatii electrice pentru corpuri de cladiri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: corpuri de cladiri ale Univ. Al.I.Cuza
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare instalatii electrice (specifice fiecarui corp de cladire), coloane de distributie, iluminat de securitate, contorizare, tablouri de comanda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.1)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentaiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: Pt lot1-3000;lot2-2000;lot3-2000;lot4-2000;lot5-2000leigarantie de buna executie: 10%din valoarea contractlui
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 -Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 a, b, c, d, e din OUG 34/2006 -Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialvalabil o luna de la data emiterii
certificat unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala Certificat fiscal valabile la data deschiderii ofertelor
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (20042006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cuantum minim solicitat a cifrei de afaceri anuale astfelLotul 1900.000 leiechivalent257.142 EuroLotul 2600.000 leiechivalent171.428 EuroLotul 3300.000 leiechivalent85.714 EuroLotul 4600.000 leiechivalent171.428 EuroLotul 5600.000 leiechivalent171.428 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista lucrari similarein ultimii 5 ani;
-Standarde de asigurare a calitatii;
-Avize si autorizatii ANRE pentru lucrarile solicitate
conform documentatie de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatie de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1090/13.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face la casieria universitatii sau virament in contul RO39TREZ406504601X000730
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 10:00
Locul: Sala Senatului a Universitatii Alexandru Ioan Cuza Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii firmelor candidate vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Univeresitatii Al.I. Cuza Iasi
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 11, Localitatea: iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel.0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer