Licitatie Publica - Reabilitare instalatii electrice si marirea capacitatii de alimentarea cu energie electrica a obiectivelor din incinta Fermei Moara Domneasca : ferma palmipede si spatii frigorifice
Anunt de participare numarul 86805/17.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.3182564, In atentia: Ing. Valentin Lazar, Email: [email protected], Fax: 3180296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare instalatii electrice si marirea capacitatii de alimentarea cu energie electrica a obiectivelor din incinta Fermei Moara Domneasca : fermapalmipede si spatii frigorifice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ferma Moara Domneasca - USAMV Bucuresti
Com. Afumati, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare instalatii electrice si marirea capacitatii de alimentarea cu energie electrica a obiectivelor din incinta Fermei Moara Domneasca : fermapalmipede si spatii frigorifice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare instalatii electrice si marirea capacitatii de alimentarea cu energie electrica a obiectivelor din incinta Fermei Moara Domneasca : fermapalmipede si spatii frigorifice
Valoarea estimata fara TVA: 537, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1% din valoarea estimata fara TVA respectiv 53.781, 50 leiGarantia de buna executie a contractuluiva fi in valoare de 5 % din valoarea contracului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget alocatUSAMV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului. in original sau copie legalizata.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile la data desfasurarii licitatiei (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) sau copii legalizate
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- formular 12B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta bilantul contabil la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular nr. 5Prezentarea unui numar minim de 3 lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari: 2. Se va prezenta formularul nr. 9 Grafic fizic si valoric de executie a lucrarii
3. Certificate de calitate ISO 9001 sau alt certificat recunoscut international
4. Certificat de management de mediu ISO 14001 sau alt certificat echivalent, copie certificata de catre ofertant5. Atestat legalizat pentru executie de instalatii electrice pentru constructii civile si industriale de la ANRE.
6. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 10:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice _USAMV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de delegatie scrisa sau imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic USAMV Bucuresti
Adresa postala: bdl. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel.0213180296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 12:17