Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare intrare intre corpurile H si B


Anunt de participare numarul 48878/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Rusei, Tel.0234542411, Email: [email protected], Fax: 0234545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare intrare intre corpurile H si B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea din Bacau, str. Calea Marasesti, nr. 157
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui culoar de legatura pe o structura metalica intre cele doua corpuri (H si B)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare de 2 % din valoarea estimata a contractului. Modalitatea de constituire: scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din fonduri de la bugetul statului (MEdCT)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul subcontractarii se va prezenta o conventie intre operatorii economici, iar in cazul asocierii se va prezenta un acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 / O.U.G. 34/2006; 3. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie lagelizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Consiile locale; 4. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile financiare; 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 6. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului calitatii (ISO 9001 / 2000) 8. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme ca ofertantul a implementat si a mentinut un sistem de protectie a mediului, in curs de certificare/ certificat, sau ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere ca aplica, la executia lucrarilor, legislatia de protectie a mediului, in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente - pozitiv2. Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006): MINIM 500.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. copia unui contract si a P.V. de receptie corespunzator sau cumul de contracte, incheiat si indeplinit in ultimii 5(cinci) ani, de natura si complexitatea lucrarilor ofertate sirecomandarea aferenta contractului vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria Universitatii din Bacau, str. Spiru Haret, nr.8 (corp C)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 11:00
Locul: Rectoratul Universitatii din Bacau, str. Calea Marasesti, nr. 157, corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bacau
Adresa postala: Str. Calea Marasesti, nr. 157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Tel.0234542411, Email: [email protected], Fax: 0234545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer