Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare-modernizare retele termice primare Titan


Anunt de participare (utilitati) numarul 20098/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, In atentia: Ing. Doina Marica, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: Str. Maximilian Popper nr. 30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Ing. Doina Marica, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: Str. Maximilian Popper nr. 30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Ing. Doina Marica, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: Str. Maximilian Popper nr. 30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Ing. Doina Marica, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare-modernizare retele termice primare Titan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti cartierul Titan
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare privind reabilitarea si modernizarea retelelor termice primare Titan
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232120-1 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoriile de servicii sunt descrise in caietul de sarcini-parte integranta a documentatiei descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 871.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare LOT I - 2000 lei; LOT II - 2000 lei; LOT III - 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este asigurata din bugetul local al Primariei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art. 44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate; certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, etc
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, ultimul bilant contabil incheiat, cifra de afaceri(media pe ultimii 3 ani: LOT I - 500.000 lei/152.905 euro, LOT II - 200.000 lei/61.162 euro, LOT III - 350.000 lei/107.037 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani, experienta similara: cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare: LOT I - 50.000 lei/15.291 euro, LOT II- 30.000lei/9.174 euro, LOT III 50.000lei/15.291 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
131/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 11:00
Locul: Radet Bucuresti Serviciul Achizitii Publice str. Maximilian Popper nr. 30, bloc F6, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf art. 33 HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Radet Bucuresti Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr. 30, bloc F6 secror 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.021-326.26.53, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer