Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE ,MODERNIZARE SI EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL TURCENI


Anunt de participare numarul 35283/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Turceni
Adresa postala: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Constantina Cristina Ionitoiu, Tel.0253335024/0253335025, In atentia: d-nei Ionitoiu Cristina, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253/335026, Adresa internet (URL): www turceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE , MODERNIZARE SI EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL TURCENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitea Turceni , judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea, modernizarea si extinderea Iluminatului Public in orasul Turceni presupune realizarea unei infrastructuri tehnico-edilitare , descrise in Documentatia de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de instalatii electrice pentru reabilitarea , extinderea si modernizarea sistemului de iluminat public in orasul Turceni presupun realizarea unui sistem unitar si eficient care sa corespunda cerintelor de trafic in paralel cu optimizarea consumului energetic in intreaga localitate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 888, 634.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara in cuantum de 30000 ron -formularul 11, sectiunea a III-a din Documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se stabileste pondere maxima acceptata ca subcontractare 30%, ofertantii au obligatia de a prezenta subcontractantii ce urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cerinte minime obligatorii: declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 181, declaratie privind inexistenta starii de faliment, declaratie privind calitatea de participant, certificate de atestare fiscala privind plata asigurarilor sociale de stat si impozite si taxe locale.
-completarea acestora se va face, conf. formularelor din Sectiunea III, din Documentatia de Atribuire
-neprezentarea, prezentarea acestora incompleta sau intr-o forma care nu respecta cerintele din Documentatia de atribuire atrage descalificarea ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cerinte minime obligatorii: fisa de informatii generale, bilant contabil si contul de profit si pierderi la data de 31.12.2006, nivelul cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani cumulat sa fie de 3.300.000 RON, capacitatea financiara (lichiditate generala>100%, solvabilitate patrimoniala>30%, rata profitului brut>0%)
- completarea acestora se va face, conf. formularelor din Sectiunea III, din Documentatia de Atribuire
- neprezentarea, prezentarea acestora incompleta sau intr-o forma care nu respecta cerintele din Documentatia de atribuire atrage descalificarea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cerinte minime obligatorii: lista cu 3 contracte executate in ultimii 5 ani in domeniul iluminat cu o valoare de 900.000 RON insotite de certificari de buna executie, lista cu personalul de specialitate necesar executarii contractului, lista cu echipamente si utilaje, ISO 9001, ISO 14001-completarea acestora se va face, conf. formularelor din Sectiunea III, din Documentatia de Atribuire
-neprezentarea, prezentarea acestora incompleta sau intr-o forma care nu respecta cerintele din Documentatia de atribuire atrage descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita la casieria Primariei Turceni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 14:00
Locul: Primaria Turceni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un singur reprezentant al ofertantului pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310462
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TURCENI, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. MUNCII, Localitatea: TURCENI, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335024, Email: [email protected], Fax: 0253335026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 22:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer