Licitatie Publica - REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT PUBLIC CU CREAREA UNUI TERMINAL INTERMODAL, PRECUM SI REABILITARE, EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL VASLUI
Anunt de participare numarul 114453/25.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: Vasilescu Petronela, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT PUBLIC CU CREAREA UNUI TERMINAL INTERMODAL, PRECUM SI REABILITARE, EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT PUBLIC CU CREAREA UNUI TERMINAL INTERMODAL, PRECUM SI REABILITARE, EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232210-7 - Constructie de linii suspendate (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
45213310-9-Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT PUBLIC CU CREAREA UNUI TERMINAL INTERMODAL, PRECUM SI REABILITARE, EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL VASLUI, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 18, 337, 337RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPAREIN CUANTUM DE 200.000 LEI.SE SOLICITA GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DINVALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA - 85%2. BUGET DE STAT - 13%3. BUGET LOCAL - 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATOR ECONOMIC SAU ASOCIERE DE OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de neincadrare la art.181 din OUG 34/2006, Certificate Constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat si locale, Certificat Constatator emis de ORC, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informati generale ofertant
2.Bilanturi contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali (2007, 2008 si 2009) vizate si inregistrate de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si date informative;
3.Prezentareaunei scrisori debonitate bancara, sau alte instrumente financiare, care sa demonstreze ca ofertantul are disponibilitati financiare sau acces la linii de credite de cel putin 3.000.000 lei, pentru o perioada de 4 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?valoarea pentrucifrade afacerianualape ultimii 3 ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.35.000.000 lei .?prezentarea asigurarii unei disponibilitati financiare pentru sustinerealucrarii in valoare de 3.000.000 lei o perioada de 4 luni incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Prezentare formularul ? Experienta similara
-Recomandari emise de beneficiari ai ofertantului pentru lucrarile prezentate ca experienta similara-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? in ultimii 3 ani- ISO 9001 sau echivalent? ISO 14001 sau echivalent - OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va prezenta dovada detinerii echipamentelor solicitate (copii, facturi contracte de leasing). La contractele de inchiriere, proprietarul va atasa si copii dupa actele de provenienta ale utilajelor inchiriate)..- Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin un contract avand ca obiect executarea lucrarilor de investitii in infrastructura unui sistem de transport public cu troleibuz in lungime de cel putin 4, 5 km linie dubla / 9 km linie simpla.-Ofertantii vor face dovada executarii lucrarilor de iluminat public prin prezentarea unui contract de executie lucrari de iluminat exterior? modernizare, extindere iluminat public, in valoare de cel putin 5.000.000 lei fara TVA-Ofertantul va face dovada asigurarii personalului despecialitate: sef santier ? inginer specialitatea energetica sau instalatii electriceresponsabil tehnic cu executia- responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, atestat pentrudomeniul retelelor electrice- 1 inginer instalatii electrice-electrician gr. IIBatestat ANRE ? 10 persoane-electrician gr III B atestat ANRE ? 2 persoane- specialist detinator al atestatului CAPI TOTAL, eliberat de CNRI ? 2 persoane;
-Responsabil cu sanatatea si securitatea inmunca-certificat de atestare ? 1 persoana- topograf ? 1 persoana. Ofertantii vor prezenta pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului: CV-uri, declaratii de disponibilitate, copii diplome de absolvire, copii dupa atestate si autorizatii, copii contracte de munca sau colaborare.In vederea receptionarii lucrarilor de iluminat public, ofertantul va face dovada autorizarii sale pentru servicii de masurari luminotehnice sau detinerii unui contractde servicii de masurari luminotehnice incheiat cu o societate specializata in aceasta activitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
GARANTIA LUCRARII
15%
Descriere: (max 60 luni)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
DATORITA VOLUMULUI MARE A FISIERULUI "PIESE DESENATE", RESPECTIV A PROIECTULUI TEHNIC AFERENT LUCRARII, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA PUNE LA DISPOZITIA ORICARUI OPERATOR ECONOMIC INTERESAT PE CD - "PROIECTUL TEHNIC", CA URMARE A UNEI SOLICITARI IN ACEST SENS.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2011 15:09