Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?REABILITARE, MODERNIZARE,EXTINDERE SI DOTARI la Scoala cu clasele I ? VIII Avram Iancu, corp B si corp C, Oradea?


Anunt de participare numarul 105331/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam.214, Tel. 0259.437000, ,In atentia:  Doina ROMOCEA, Email:  [email protected], Fax:  0259.409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, ,Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam.214, etaj.II, Tel. 0259437000, In atentia:  Doina ROMOCEA, Email:  [email protected], Fax:  0259409406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARI la Scoala cu clasele I ? VIII Avram Iancu, corp B si corp C, Oradea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I ? VIII Avram Iancu, corp B si corp C, Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor?REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARI la Scoala cu clasele I ? VIII Avram Iancu, corp B si corp C, Oradea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45214220-8-Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 5, 258, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 100.000 lei-garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul proiectului-Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006cerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale unde : cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie mai mare sau egala cu? 10.000.000 lei;
-copia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;
-Declaratia cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor ;
-Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate;
-) Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract decomodat) pentru indeplinirea contractului;
-Ofertantul trebuie fie sa faca dovada ca detine sediu, filiala sau punct de lucru necesar desfasurarii activitatii, situat pe raza Municipiului Oradea(contract de inchiriere, vanzare-cumparare sau alta forma de detinere), fie sa prezinte un angajament prin care se obliga ca in max.30 zile de la semnarea contractului de lucrari, isi va infiinta un punct de lucru in Oradea pentru executarea lucrarilor contractate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de achizitie publica), maxim 3 contracte similare, avand ca obiect lucrari de constructii, modernizare sau reabilitare cladiri, cu o valoare insumata mai mare sau cel putin egala cu 5.250.000 lei fara TVA.- un sef santier ;
- un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in conditiile legii;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, instalatii sanitare, termoventilatii si edilitare, atestat in conditiile legii;
- minim 30 de muncitori calificati si/sau necalificati angajati cu contract individul de munca sau contract de colaborare din care minim 10 muncitori in mod obligatoriu sa fie calificati in conditiile legii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4. - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia contencios Administrativ
Adresa postala:  Parcul Traian, nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259415903, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.justitia-romana.org/Oradea/Curtea-Apel-Oradea
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259437000, Email:  [email protected], Fax:  0259409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer