Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE PALAT CULTURAL BLAJ


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 215/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Blaj
Adresa postala: PIATA 1848, NR. 16, ,Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: isaila dan, Tel. +40 752242306, Email: [email protected], Fax: +40 258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
REABILITARE PALAT CULTURAL BLAJ
II.1.2) Descriere succinta
Servicii de proiectare privind reamenajarea functionalitatii Palatului Cultural, o valorificare superioara a patrimoniuluicultural existent.
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
nu se solicita- experienta similara: se vor prezenta informatii generaleprivind un contract similar de servicii de proiectare arhitecturala- informatii privind subcontractantii- informatii privind asocierea, daca este cazulnu se solicita
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
- Gradul de incadrare in specificul locatiei ?spatiu de cultura 35.00- Diversitatea si complementaritatea functiunilor propuse, asigurarea coerentei cu functiunile existente 35.00- Abordarea arhitecturalaspecifica functiunii.Se urmareste valorificarea optima a cadrului existent 30.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
2
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 13.04.2012 Ora: 14:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 24.04.2012 Ora: 09:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Nu
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Basaraba Liviu Corneliu
2. Stefanescu Sergiu
3. Isaila Dan
4. Cristea Cristina
5. Damian Raluca
6. Docolin Gheorghe
7. Pacurar Mihaela
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
a) Va fi declarat castigator ofertantul care va obtine cel mai mare punctaj stabilit de Comisia de evaluare conform criterilor de atribuire. Algoritm de calcul: Punctajul total individual maxim poate fi de 100 de puncte/solutie.Punctajul final pentru fiecare solutie va fi suma tuturor punctajelor individuale ale membrilor Comisiei de evaluare. In cazul solutiilor cu punctaj egal clasate pe primul loc, departajarea acestora se va face asfel: solutia care a obtinut punctaj superior la criteriul 2 va fi declarata cstigatoare. Invitatia la negociere se va transmite tuturor concurentilor declarati castigatori conform art. 122 litera "h" din OUG nr. 34/2006. Valoarea contractului de servicii va fi negociata de Autoritatea contractanta cu ofertantul/ofertantii declarat csstigator, dar nu va putea depasi valoarea estimata a concursului de solutii.b)Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer