Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE PALATUL CULTURAL THEODOR COSTESCU SI CETATEA SEVERINULUI


Anunt de participare numarul 93355/23.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, In atentia: MANAFU RADU, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE PALATUL CULTURAL THEODOR COSTESCU SI CETATEA SEVERINULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin b-dul Carol I nr.4 si 14.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare a Palatului Cultural si Cetatea Severinului conform PT elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listelor de cantitati de lucrari.
: -1) realizarea unor lucrari de consolidare cladire si realizare structura sala, balcon si acces;realizare compartimentari interioare , echipare imobil si amenajare spatii exterioare (terasa , gradina de vara , accesa , sistematizare pe verticala);restaurare interioara si exterioara cladire, reparatii exterioare si echipare spatii adiacente ptr.Palatul Cultural.-2) decopertare arheologica, inventariere vestigii, consolidare ziduri, reconstituiri partiale , realizare functiuni(cafenea, pavilion, lapidarium, traseu turisti, utilitati) ptr. Cetatea Severinului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de reabilitare, restaurare a Palatului Cultural si Cetatii Severinului ce fac obiectul acestei achizitii, conf. PT elaborat si cerinte Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 40, 966, 194RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast., cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006 modif si complet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare totala = 500.000 lei;2.garantia de buna executie = 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEDR + buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A), 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B),
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C).
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate.
5.Cazier judiciar al operatorului economic;
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) (sau echivalent) si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181
7.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie
8.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice straine:
Cerinte minime obligatorii:
- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Cerinta minima obligatorie: Prezentare:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular IG_CA )2. Bilant contabil pe anii2007si 2008, vizat si inregistrat de organele competente(DGFP) -in copie .3. Balanta contabila la data 31.12.2009, din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2009, in original sau copie certificata prin semnatura si stampila
4. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.
5. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni si nu mai putin de4 200 000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie de min. 80 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular12F
2. Fisa de experienta similaraformular 12 F 1*);3.Recomandare
4. Lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoaregrad II (formular 12H +anexa);
5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 12 I + anexa);
6. Certificat conform SR EN ISO 9001:2001 , 14001:2005, OHSAS 18001:2004 sau certificat echivalent, aflate in termen de valabilitate copie legalizata
7. Acord de asociere (Formular AA)
8.Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora;
8. Acord de subcontractare (Formular AS)
9. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca(Formular DPM);
10. Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor pentru desfasurarea de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice cu obiect de activitate executie lucrari constructii, conform Legii nr. 422/2001 republicata.Operatorii economici straini vor respecta Normele privind procedura de atestare si inscriere in registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice, aprobate prin Ordinul MCC nr. 2220/2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului supus licitatiei : - cel putin trei contracte de executie lucrari in domeniul restaurarii monumentelor istorice/culturale in valoare totala de 8.000.000 lei sau echivalentul a minim 2.000.000 euro (fara TVA), dintre care cel putin un contract in valoare minima de 4.900.000 lei (fara TVA) sau echivalentul a minim 1.200.000 euro (fara TVA), prezentat/e in copie si insotit/e de copii dupa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari;
- cel putin un contract de executie lucrari in domeniul constructiilor civile de interes public in valoare minima de 4.900.000 lei (fara TVA) sau echivalentul a minim 1.200.000 euro (fara TVA), prezentat in copie si insotit de copii dupa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari;
- cel putin uncontract de executie lucrari in domeniul sistemelor de ventilatie/climatizare pentru salile de teatru/spectacol adaptate pentru pastrarea conditiilor estetice ale cladirilor de patrimoniu in valoare minima de 390.000 lei (fara TVA) sau echivalentul a minim 95.000 euro (fara TVA), prezentat in copie si insotit de copii dupa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari.- cel putin un contract de executie lucrari in domeniul sistemelor electrice si de iluminat monumente istorice in valoarea minima de 130.000 lei ( fara TVA) sau echivalentul a minim 30.000 euro (fara TVA), prezentat in copie si insotit de copii dupa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie
15%
Descriere:
4.
Planul propriu de protectie a muncii si PSI
15%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr.2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEDR Proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5 : Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1., COD SMIS 3773
VI.3) Alte informatii
- Autoritatea contractanta nu acorda avans pentru demararea lucrarilor;
- Perioada garantiei de buna executie minim 24 luni de la terminarea lucrarilor;Documentatia de atribuire nu a fost publicata integral in SEAP din motive obiective tehnice - nu toate plansele sunt pe suport electronic. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: Adresa postala : str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform 256^2 alin (1) lit.a - 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2010 19:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer