Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TR. SEVERIN ETAPA II


Anunt de participare numarul 80044/12.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TR. SEVERIN ETAPA II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin pentru doua
locatii conform planuri de situatie.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de reabilitare parcari in varianta cu beton de ciment rutier, conf. PT elaborat: realizarea unor lucrari de inlocuire a structurii rutiere existente, de extindere a acesteia in unele zone, rezolvarea problemelor de scurgere a apelor pluviale (decolmatarea sistemului de scurgere a apelor), incadrarea cu borduri prefabricate din beton a partii carosabile si a trotuarelor precum si reabilitarea instalatiilor de iluminat public, pentru cele doua locatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de reabilitare a parcarilor ce fac obiectul celor doua loturi, conf. PT elaborat si cerinte Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Mun.Tr.Sev.poate achiz ult.noi lucr.sim.de la cast, cf.ar.122 lit.j/OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participaretotala :25.000 lei ; Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf.OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A), 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B),
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C).
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, in perioada de valabilitate.
5.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie
6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular IG_CA ) 2. Bilant contabil pe anii 2008, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) -in copie .
3. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.Dinanaliza financiara a ultimei balante contabile inchise pe anul in curs sa rezulte urmatorii indicatori: - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30 %
4.Scrisoare- angajament din partea unei institutii financiar bancare prin care aceasta se angajeaza sa instituie la dispozitia societatii care va fi declarata adjudecatar al licitatiei deschisa , ,REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TR. SEVERIN ETAPA II cod CPV :45223300-9 , organizata de catre autoritatea contractanta PRIMARIA MUNICIPIULUI DROBETA TR. SEVERIN , o linie de creditare pentru suma minima de 1.200.000 lei, pentru o perioada de 6 luni , sustinand astfel executia lucrarii in conformitate cu prevederile stipulate in Fisa de Date a Achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)sa fie de min.7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular12F+ anexa
2. Fisa de experienta similara (formular 12 F 1*); Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului supus licitatiei in valoare minima de 700.000 lei rezultata dintr-un contract, pentru care va prezenta copia contractului de executie a lucrarilor, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.
3. Lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoaregrad corespunzator (formular 12H +anexa)4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 12 I+anexa)
5.Certificat conform SR EN ISO 9001:2001 , 14001:2005, OHSAS 18001:2004 sau certificat echivalent, aflate in termen de valabilitate copie legalizata
6. Acord de asociere (Formular AA)
7. Acord de subcontractare (Formular AS)
8.Declaratie privind respectarea conditiilor de munca(Formular DPM)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
punctajul ofertei tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 10:00
Locul: sediul primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, jud.Mehedinti-sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- Autoritatea contractanta nu acorda avans pentru demararea lucrarilor;
- Perioada garantiei de buna executie minim 24 luni de la terminarea lucrarilor;
- Se va incheia contract pentru fiecare lot (parcare) in parte;Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice - planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006 MODIF SI COMPLETATA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer