Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TR. SEVERIN ETAPA I


Anunt de participare numarul 76155/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: STR.MARESAL AVERESCU NR.2, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL INVESTITII, Tel.0252314379, In atentia: ING.RADU MANAFU, Fax: 0252316317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TR. SEVERIN ETAPA I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin pentrulocatii conform planuri de situatie.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de reabilitare parcari in varianta cu beton de ciment rutier, conf. PT elaborat: realizarea unor lucrari de inlocuire a structurii rutiere existente, de extindere a acesteia in unele zone, rezolvarea problemelor de scurgere a apelor pluviale (decolmatarea sistemului de scurgere a apelor), incadrarea cu borduri prefabricate din beton a partii carosabile si a trotuarelor precum si reabilitarea instalatiilor de iluminat public, pentru cele trei locatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de reabilitare a parcarilor ce fac obiectul celor trei loturi, conf. PT elaborat si cerinte Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 310, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta va fi facuta pentru fiecare lot in parte.Valoarea ofertelorva fi detaliata cf ANEXA 2.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare totala = 22.000 lei-pt.lot 1-15.000 lei-pt.lot.2 -3.000 lei-pt.lot 3 4.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular A), 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular B),
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului C).
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate.
5.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Camera deComert si Industrie Nationala sau Teritoriala- copie
6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular F) -valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007) sa fie de min. 4 400 000 lei, respectiv:
-pt.lot 1- min.3.000.000 lei
-pt.lot.2 - min600.000 lei
-pt.lot 3 min.800.000 lei
2. Bilant contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) - copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - FormularJ
2. Fisa de experienta similara (formular G); copie contract de lucrari similare cu val. min. 1.420.000 lei ptr. toate loturile sau contracte cu val. min. de 1.000.000 ptr. Lot 1; 180.000 lei pt. Lot 2; 240.000 lei ptr. Lot 3, insotite de PV receptie la terminarea lucrarilor ;
3. Recomandari (formular H);4. Lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoaregrad II (formular M);
5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular L) +anexe;
6. Lista subcontractanti (formular K) ;7. Acord de subcontractare (Formular AS)
8. Acord de asociere (Formular AA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. MaresalAverescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorsi observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice -planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 cel Mare, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252/314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer