Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN


Anunt de participare numarul 97777/12.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE PARCARI SI ALEI IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: diverse locatii inscrise in caietele de sarcini
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare a parcarilor si aleilor conform PT elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listelor de cantitati de lucrari: -1) reabilitarea parcarilor si aleilor in varianta beton asfaltic.
-2) reablitarea parcarilor si aleilor in varianta beton de ciment.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de reabilitare a parcarilor si aleilor conform PT elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 12, 502, 431.67RON
II.2.2) Optiuni
Da
(art.122 lit.j/OG34)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare totala = 150.000 lei;2. Cuantumul garantiei de buna executie= 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale autoritatii contractante bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A), 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B),
3. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C).
4. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate.
5. Cazier judiciar al operatorului economic;
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) (sau echivalent) si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181
7.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie
8.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular IG_CA )2. Bilant contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) -in copie .
3. Balanta contabila la data 31.12.2009, din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2009, in original sau copie certificata prin semnatura si stampila
4. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.
5. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 6 luni si nu mai putin de 4.000. 000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie de min. 24 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular12F
2. Fisa de experienta similara (formular 12 F 1*);3. Lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoaregrad II (formular 12H +anexa)4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 12 I + anexa)
Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal minim necesar: 1. Responsabil / Manager de contract, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae responsabil/manager de contract, in original
2. Responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati MLPTL, in conformitate cu specificul tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae responsabil tehnic cu executia (RTE), in original
- Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Legitimatie responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Declaratie de disponibilitate responsabil tehnic cu executia
(RTE), in original
3. Responsabili tehnici cu controlul calitatii (CQ), autorizati, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ), in original
- Certificat de autorizare responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata
- Contract de munca responsabil calitate (CQ), in copie legalizata
- Declaratie de disponibilitate responsabil calitate (CQ), in original
4. Inginer/subinginer - drumuri (minim 2), cu experienta de minim 10 ani in domeniu
5. Certificat conform SR EN ISO 9001:2001 , 14001:2005, OHSAS 18001:2004 sau certificat echivalent, aflate in termen de valabilitate copie legalizata, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului.
6. Acord de asociere (Formular AA)
7. Acord de subcontractare (Formular AS)
8. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca(Formular DPM)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului supus licitatiei in valoare minima de 8.000.000 lei rezultata dintr-un contract, pentru care va prezenta copia contractului de executie a lucrarilor, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Proceduri tehnice de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Planul propriu de protectie a muncii si PSI
15%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Planul propriu de protectie a mediului
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str.Maresal Averescu nr.2, sala de sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertantul, a omis a prezenta unul sau mai multe documente, prin care se confirma indeplinirea cerintelor minime de calificare, aceasta reflectand lipsa intentiei de a se implica cu seriozitate in competitie, comisia de evaluare nu mai poate cere completarea acestora, oferta in cauza fiind considerata inacceptabila.- Autoritatea contractanta nu acorda avans pentru demararea lucrarilor;
- Perioada garantiei de buna executie minim 24 luni de la terminarea lucrarilor;Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice - planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata Biroului de Investitii, telefon 0252314379, fax 0252326252.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: Adresa postala : str. Nicolae Titulescu nr. 4, jud. Doljcod postal :200136, Romania, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal; cf.256-2 alin.1 lit. b din OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Romania, tel. 0252/314379, int 120, Localitatea: Drobeta turnu severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer