Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare partiala sistem de alimentare cu apa,oras Horezu, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 70510/05.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Adresa postala: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Punct(e) de contact: Nitu Constantin, Tel.0250/860190, Email: [email protected], Fax: 0250/860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare partiala sistem de alimentare cu apa, oras Horezu, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Horezu, jud. Valcea executia lucrarilor si sediul contractantului, prestarea serviciilor (realizarea proiectului tehnic).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari ingineresti si de constructii, inclusiv elaborare proiect tehnic si documentatii pentru avize si permise de construire pentru obiectivul de investitii Reabilitare partiala sistem de alimentare cu apa, oras Horezu, judetul Valcea .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACTIVITATEA 1 PROIECTARE Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul nr. 863/2008, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor (inclusiv obtinerea acestoraa) in conformitate cu Certificatul de Urbanism nr. 9/11.03.2008 si autorizatiei de construire (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru) pentru reabilitarea partiala a sistemului de alimentare cu apa, oras Horezu, jud. Valcea, conform studiului de fezabilitate intocmit. Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat de MDLPL. Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.
ACTIVITATEA 2 EXECUTIE Se vor executa lucrarile de reabilitare partiala sistem de alimentare cu apa, conform Proiectului tehnic, Caietelor de sarcini si Detaliilor de executie intocmite in cadrul Activitatii 1 si aprobate de beneficiar.
Valoarea estimata fara TVA: 989, 629.7EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 53996, 67 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare 87% si bugetul local al orasului Horezu 13%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane fizice sau juridice, asocieri de persoane fizice sau juridice, consortii, societati mixte.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Formular nr. 12A Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea V Formulare.
Formular nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 161 din OUG 34/2006, din Sectiunea V Formulare.
Formularul nr. 12C din Sectiunea V Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente, certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate in original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentatiei.
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Certificat unic de inregistrare in copie.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.Certificat de rezidenta fiscal valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Fisa de informatii generale, conform Formular nr. 2B
Cerinte minime: Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 (trei) ani este echivalentul a: 2.900.000 euro (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
-Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (auditate) vizate de directia generala a finantelor publice. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv.-Lichiditatea generala conform ultilului bilant contabilanual auditat (active circulante/datorii curente X 100) sa fie peste 100%.
-Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant anual auditat (capital propriu/total pasiv X 100) sa fie peste 30%.
-Asigurarea riscului neindeplinirii contractului din cauza lipsei capacitatii financiare, respectiv, operatorul are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executie a contractului pe perioada impusa de derularea acesteia, in valoare de minim 989.629, 70 euro.
Acest lucru se demonstreaza prin prezentarea unei scrisori de bonitate (original).
-Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani Formular nr. 12E
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular nr. 12FEXPERIENTA SIMILARA:
-Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract cu obiect proiectarea unor lucrari similare pentru retele de apa avand valoare minima de 20.000 euro fara TVA- Formularul B3-AI.
-Incheierea si indeplinirea a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare pentru retele de apa avand o valoare minima de 278.000 euro fara TVA- Formularul B3-AII.
RECOMANDARI:
-Se vor prezenta cel putin doua recomandari referitoare la executia de servicii de proiectare-Formularul R1
-Se vor prezenta cel putin doua recomandari referitoare la executia de lucrari-Formularul R2.
Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectia de Stat in Constructii.
-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul-Formular 12H.
-Declaratieprivindefectivulmediuanualal personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formular 12I.
-Listapersonaluluicheie carevafi utilizat pentru indeplinirea contractului-Formular 12.1I).
-Se vor anexa CV-urile personalului cheie.-Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un responsabil tehnic cu executia (RTE) si un responsabil privind calitatea (CQ). Se vor prezenta certificatele doveditoare pentru RTE si CQ, aflate in perioada de valabilitate.
Lista personalului cheie alocat pentru indeplinirea contractului, prezentata de antreprenor, trebuie sa contina obligatoriu si personal specializat pentru realizarea activitatii de proiectare din cadrul contractului.
-Certificate ISO 9001, 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la casieria autoritatii contractante sau OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei orasului Horezu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0210213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI-SECTIA CONTECIOS
Adresa postala: str. VICTORIEI nr.22, judetul Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624840, Fax: 0248624840
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Horezu
Adresa postala: Str. 1 Decembrie, nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Tel.0250860190, Fax: 0250860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer