Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare pasaj pietonal platou Piata Independentei


Anunt de participare numarul 118457/01.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala:  Piata Independentei, nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0239694947, In atentia:  Marius Mateescu, Email:  [email protected], Fax:  0239692394, Adresa internet (URL):  www.primariabr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare pasaj pietonal platou Piata Independentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare pasaj pietonal platou Piata Independentei nr. 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246500-8 - Lucrari de constructii de promenade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a pasajului pietonal platou Piata Independentei nr. 1 din Municipiul Braila
Valoarea estimata fara TVA: 3, 862, 413.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-76000lei, prin: virament bancar sau instrument de garantare emis de o soc.bancara sau o soc.de asigurari.Garantia de buna executie este de 5% din val. contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale UE bugetul de stat bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - Anexa 10
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 10A
Certificate fiscale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local
Certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de Mediu sau Declaratie pe propria raspundere in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru"conformitate cu originalul" prin care declara ca in conformitate cu reglementarile legale in domeniu din tara in care isi au rezidenta, nu au de achitat taxe si impozite de mediu
Informatii generale despre ofertant - Anexa 11
Certificat constatator emis de ORC
Certificat de inregistrare ORC
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta doc. care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, certificat de rezidenta fiscala, declaratie pe propria raspundere privind deschidere sediu permanent in Romania in situatia in care va fi declarat castigator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani
Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010
Scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie minim 7500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Anexa 16
Experienta similara
Cel putin un contract de lucrari de constructii de promenade, care sa includa lucrari similare ca cele ce urmeaza sa fie executate
Pentru fiecare contract(e) prezentat(e) ca experienta similara se solicita:
Contract in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul"
Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul"
Recomandari din partea beneficiarilor, in original sau copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul"
Document constatator in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru "conformitate cu originalul"pentru contractele atribuite conform OUG nr. 34/2006
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Anexa 13
Precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor, in copie certificata"conform cu originalul"
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Anexa 14
Se vor prezenta :
CV-uri
Copii dupa diplome, certificate de atestare profesionala, legitimatii, contracte
Standarde de calitate
Anexa 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea lor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea insumata a contractului/contractelor prezentate pentru dovedirea experientei similare trebuie sa fie minim 3800000leiCerinte minime de personal: Manager de proiectArhitect peisagist urbanistResponsabil tehnic cu executiaResponsabil cu controlul calitatiiSef punct de lucruInginer specializat constructii drumuriInginer silvic sau horticolInginer specializat instalatii alimentare cu apa si canalizarePersoana autorizata instalatii electriceIntre ofertant si personalul mai sus mentionat poate exista orice relatie contractualaISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei: PRETUL Nr de runde-1 Durata unei runde: 1 zi Incepe la 2 zile lucr. de la trans. invit. Inf. disp. ptr. ofertanti: -cea mai buna oferta de pret -nr de participanti
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 12:00
Locul: Municipiul Braila, Piata Independentei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere, Domeniul Major de interventie 1.1-Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul-Poli de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire a contractului este atasata anuntului de participare si poate fi descarcata de la adresa www.e-licitatie.ro, direct si nerestrictionat de operatorii economici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6A sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Braila Directia Juridic Contencios APL
Adresa postala:  Piata Independentei nr. 1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239694947, Fax:  0239692394, Adresa internet (URL):  www.primariabr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer