Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare pasaj rutier Micalaca? ? executie lucrari


Anunt de participare numarul 133157/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Bogdan Faur, Email: [email protected], Fax: +40 257281850-285, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre, Tel. +40 257281850-283, In atentia: Bogdan Faur, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre, Tel. +40 257281850-283, In atentia: Bogdan Faur, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Bogdan Faur, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare pasaj rutier Micalaca? ? executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de Reabilitare pasaj rutier Micalaca din Municipiul Arad, proiect finantat prin Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18695
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45234126-5-Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare pasaj rutier Micalaca? ? executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 10, 237, 229RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 52.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Moduri de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau-ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul general al Municipiului Arad- Fonduri externe nerambursabile- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt:
dl. Teodor Marian ? presedinte cu drept de vot;
dl. Bogdan Faur ? membru;
dna. Dorina Rusu ? membru;
dna. Adina Dudas ? membru;
dna. Florentina Horgea ? membru.
dl. Iulian Morar ? membru de rezerva;
dna. Silvia Carliciuc ? membru de rezerva.
In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 1
5. Informatii privind asociatii/subcontractantii
Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa:
Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).
Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.
In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .
Ofertantul nu va subcontracta lucrarile in proportie mai mare de 49%.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului 1. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 20.000.000 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009:1 euro =4, 2373 RON;
Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON;
Anul 2011:1 euro =4, 2379 RON.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului.
Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de lucrari, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)
2.Inf.priv.cap.profesionala.OE particip.la proced.trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului echipa de experti cheie fiind formata din minim 5 experti, dupa cum urmeaza:
1.Manager de proiect?un absolvent al Fac.de Constr.cu exp.gen.de min.5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari simil.ocupand o pozitie simil.in cadrul proiectului;2.Expert tehnic 1-un absolvent al Fac.de Constr.sectia CFDP, cu exp.gen.de minim 5 ani, care sa fi participat la exec.a unui pod cu caract.simil.;3.Expert tehnic 2 -un absolvent al Fac.de Constr.sectia CFDP, cu exp.gen.de min.5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin o lucrare de simil.4.Expert tehnic 3-un absolvent al Fac.de Electrotehnica, care sa fi participat la executia unei lucrari similare. 5.Minim un responsabil tehnic cu executia pentru domenile poduri cai ferate si drumuri absolvent al Fac.de Constr.sectia CFDP, care sa fi part. la exec a cel putin unei lucr.simil.
3.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani
Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
4. Experienta similara
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani ( se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), au finalizat un contract de executie de lucrari similare, respectiv de construire/reabilitare pod/pasaj rutier pe care sa fie amplasatao linie de tramvai si/sau CF, cu o valoare de minim 10.000.000 lei.
Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza :
Anul 2008:1 euro =3, 6827 RON;
Anul 2009:1 euro =4, 2373 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;
Anul 2011:1 euro = 4, 1911 RON;
Anul 2012:1 euro = 4, 2379 RON
5.Declaratia privind utilajele
Ofertantii vor prezenta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-un motocompresor mobil;
-o pompa hidraulica de beton;
- un buldozar pe senile de 65 ? 80 cp;
-o instalatie preparare mixtura asfaltica;
-un repartizator ? finisor mixtura asfaltica;
-o macara pe pneuri pana la 9, 9 tf;
un incarcator frontal pe pneuri.
1. Certificat ISO 9001
2.Certificat ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara Pmax = punctajul maxim = 70 pct Pn = punctaj ofertei Pr. min. = pretul minim = Pmax. Pr. n = pret ofertat Pn = Pr. minxPmax/Pr. n
2.
Durata de garantie acordata lucrarii
30%
Descriere: Componenta tehnica 2.Durata de garantie acordata lucrarii Dmax = durata maxima. Dn = durata ofertata Pmax = punctaj maxim = 30 pct. Pn = punctajul ofertei Pn = DnxPmax/Dmax Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica sau egala cu 24 luni se acorda 0 puncte.Pentru o durata de garantie mai mare sau egala cu 120 luni se va acorda punctaj maxim. Pentru o durata de garantie mai mare de 24 luni se va calcula conform formulei de calcul prezentata mai sus.Punctajul total al ofertei: Pt = Pf + Pth Unde: Pt. ? punctaj total Pf. ? punctaj financiar Pth ? punctaj tehnicTotal punctaj: 100 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18695
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin punctaje egale, ofertantii vor depune in plic inchis, o noua oferta financiara, in urma solicitarii autoritatii contractante.Numarul documentatiei respinse este 12783/30.01.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257/28474, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer