Licitatie Publica - Reabilitare pe DJ 131, DJ 153C, DJ 174A
Anunt de participare numarul 82590/20.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare pe DJ 131, DJ 153C, DJ 174A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: - DJ 131, km 42+061 (de la sfarsitul covorului asfaltic executat km 39+411 (spre limita de judet cu judetul Covasna)
- DJ 153C, km 15+790 (pod peste raul Mures) km 16+749 (capatul asfaltului din apropierea trecerii la nivel cu calea ferata si km 15+790 (pod peste raul Mures) km 14+649 (spre centrul comunei Remetea)
- DJ 174A, km 31+650 (capatul covorului asfaltic existent) km 33+500 (spre Podu Crengii)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitari pe drumurile judetene DJ 131, DJ 153C, DJ 174A in conformitate cu Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Instructiunilor pentru ofertanti (Cap.IV din Documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 678, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1% din valoarea estimata a contractului: lot1:26.000 lei, lot2:4.000 lei, lot3:16000leiGarantie de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Bugetul local2. Fonduri evidentiate in afara bugetului local (fond de rulment)3. Credit de angajament (H.G. 577/1997)4. Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului (H.G. nr. 605/2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea
Se solicita completarea Formularului nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata).Cerinta minima obligatorie: printre domeniile de activitate ale ofertantului sa figureze si domeniile de activitate aferente obiectului contractului lucrari de constructii de drumuri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: Pentru Lot 1. 8.000.000 leiPentru Lot 2. 1.500.000 leiPentru Lot 3. 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea Formularului nr. 4 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Prezentarea a cel putin a cate 1 (unei) recomandaridin partea unui beneficiar sau a unui document constatator privind indeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta, pentru lucrari similare ca valoare si complexitate
- Se solicita Completarea Formularului nr. 5 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- Se solicita Completarea Formularului nr. 6 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta minima obligatorie (forta de munca de executie): o 10 muncitori/lot.
- Se solicita Completarea Formularului nr. 7 Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora.
- Se solicita Completarea Formularului nr. 8 Acord de asociere semnat de catre fiecare asociat.
- Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens Formularul nr. 9.
- Se va specifica de catre ofertant faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national sicare trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens Formularul nr. 10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie (dotare tehnica): o 7 buc. autobasculante/lot fara suprapunerea autobasculantelor in cazul ofertelor depuse pe mai multe loturi;o 1 buc. repartizor finisor mixturi asfaltice/lot, fara suprapunerea utilajelor in cazul ofertelor depuse pe mai multe loturi;o 1 buc. statie de preparat mixturi asfaltice autorizata sau un contract cu o statie autorizata;o 1 buc. buldoexcavator/lot fara suprapunerea buldoexcavatoarelor in cazul ofertelor depuse pe mai multe loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 11:00
Locul: Sediul CJ Harghita, M-Ciuc, P-ta Libertatii nr.5 camera 330
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult 2 reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertantutului, pe baza de documente de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilol
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 530114, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr.4, Localitatea: M-Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-sa Libertatii nr.5, Localitatea: M-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 18:42