Licitatie Publica - REABILITARE PIATA AGROALIMENTARA CRIHALA DROBETA TURNU SEVERIN
Anunt de participare numarul 62728/01.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: STR.MARESAL AVERESCU NR.2, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, In atentia: RADU MANAFU, Fax: 0252316317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE PIATA AGROALIMENTARA CRIHALA DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: STR.WALTER MARACINEANU NR.1, PIATA AGROALIMENTARA CRIHALA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE EXECUTA PROIECT TEHNIC SI LUCRARI DE REABILITARE INVELITOARE , PARDOSEALA SI HIDROIZOLATIA PARTER CARTIER CRIHALA DIN DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74225000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.1)
45213141-3-Piata acoperita (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE INVELITOARE ACOPERIS, PARDOSEALA SI HIDROIZOLATIE PARTER
Valoarea estimata fara TVA: 2, 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -25.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor(sa fie emis cu cel mult 30 zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor);4.CUI;5. Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainta de data deschiderii ofertelor;Copie dupa statutul societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat la organele competente;
Informatii privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care sa includa servicii similare de proiectare;
2)Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;
3)Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate;
4)Declaratie privind dotarile de natura tehnica;
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6)Finalizarea in ultimii 3 ani a 1(unu)sau mai multe contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare (PT+DDE)in domeniul constructiilor de cladiri si instalatii cu o valoare cumulata a contractelor de minimum 150000 Ron sau echivalent EUR cu TVA, insotite de recomandari din partea beneficiarilor;
7)Finalizarea in ultimii 5(cinci) ani a cel mult3(trei) contracte pentru lucrari similare , cu valoarea cumulata egala sau mai mare de 2.000.000 RON sau achivalent EUR cu TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau OP in contul RO06TREZ46121180250XXXXX, DESCHIS LA TREZORERIA DROBETA TURNU SEVERIN.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTII, REPREZENTANTII DGFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.2 , ,Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 13:35