Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Reabilitare Poarta Plana de Siguranta si Poarta Plana de Serviciu, Ecluza 1 Agigea"


Anunt de participare (utilitati) numarul 101004/29.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  Sirbu Camelia, Tel. 0241702728, Email:  [email protected], Fax:  0241737711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
„Reabilitare Poarta Plana de Siguranta si Poarta Plana de Serviciu, Ecluza 1 Agigea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Ecluza Agigea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali prevazuti in documentatia de tehnica a portilor plane - ecluza 1 AGIGEA sunt necesare reabilitarea urmatoarelor echipamente:
- Servomotori actionare porti si instalatie hidraulica exterioara;
- Mecanisme de rulare si rezemare:
- Sisteme de etansare;
- Panouri de protectie;
- Scari si platforme acces;
- Protectie anticorosiva constructie metalica;Pentru a fi create conditiile de executie a cestor lucrari sunt necesare o serie de lucrari pregatitoare si anume: - Revizia dispozitivelor ce se utilizeaza- Montarea batardourilor de punere la uscat a ecluzei nr.1-Golirea sasului ecluzei-Repararea si montarea de scari si platforme de acces la echipamentelecomponente ale portilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
42120000-6-Pompe si compresoare (Rev.2)
44212383-7-Porti de ecluze (Rev.2)
45442121-1-Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini nr.271
Valoarea estimata fara TVA: 2, 587, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 25 878 lei, fara TVA; Cuantumul gar.de buna executie a contr.fara TVA: 10 % din val.contractului(fara TVA), (5% pentru IMM-uri).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cazier fiscal pentru firma;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 / OG34/2006;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;
-Certificat de plata impozite si taxe locale;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertei, din care sa reiasa : obiectul de activitate care sa permita desfasurarea de activitati similare cu cele care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 ;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 4 658 040 lei;Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r);*Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original, daca este cazul;Declaratie impusa sustinatorului financiar ca nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform art.180.
*Declaratie privind eligibilitatea pentru persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-minim 2 329 000 lei;Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;Standarde de asigurare a calitatii.Standarde de protectia mediului; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
Informatii privind asociatii / subcontractantii;;*Agajament ferm , incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde-1;Element repetitiv-pretul;Invit.part.la L.E.se va transmite prin SEAP, catre ofertantii care au depus oferte admisibile ?max. 10-12 zile lucr.de la desch.ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8993/25.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite legal, in scris, autorizate sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Obs.1.- tipul de finantare-Alte fonduri: surse proprii.Obs.2 Referitor la : SECTIUNEA II a Documentatiei de atribuire, precizam ca : CAIETUL DE SARCINI contine PARTE SCRISA si PARTEA DESENATA. Deoarecedin motive tehnice, PARTEA DESENATA nu poate fi publicata in SEAP, aceasta se va obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante, in urma unei solicitari scrise transmisa pe fax :0241/737711.(in atentia biroului Achizitii).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, Nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Compartiment Juridic
Adresa postala:  Str.Ecluzei Agigea, nr.1 , , Localitatea: , Localitatea: Constanta , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea:  Constanta, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax:  0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer