Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE POD PESTE RIUL PRAHOVA PE DJ 101I, km 17+940, NEDELEA, JUD. PRAHOVA.


Anunt de participare numarul 52171/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, DIRECTIA LOGISTICA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2-4, CAM. 417, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 1000066, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR RUXANDA, Tel.0244/514545 int 279, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2-4, CAM. 66, INTRARAE D, PARTER, REGISTRATURA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR RUXANDA, Tel.0244/514545, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE POD PESTE RIUL PRAHOVA PE DJ 101I, km 17+940, NEDELEA, JUD. PRAHOVA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: POD PESTE RIUL PRAHOVA PE DJ 101I, km 17+940, NEDELEA, JUD. PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI AVAND CA OBIECT -REABILITARE POD PESTE RIUL PRAHOVA PE DJ 101I, km 17+940, NEDELEA, JUD. PRAHOVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform pieselor scrise si desenate, listelor de cantitati cu devizele oferte, caietului de sarcini si documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 774, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-50.000 lei-scrisoare de garantie bancara in favoareaautoritatii contractante, Garantia de buna executie-10 % din valoarea contratului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM PHARE CES 2005, MASURI IMPOTRIVA DEZASTRELOR PROVOCATE DE INUNDATII - 100%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din ordonanta, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de O.R.C., Certificat de inregistrare firma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si obligatiile de plata la bugetele locale, care vor fi valabile la data deschiderii licitatiei, bilantul contabil la data de 30.12.2006 si 30.12.2007 ( sau la 30.06.2007 in cazul in care cel la 30.12.2007 nu s-a depus), Declaratie pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru cifra de afaceri media pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de 8.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii capacitatea tehnica, informatii lucrari similare specifica tipului de lucrare supus procedurii(fisa de informatii, copie dupa contract, proces verbal de receptie, recomandarea beneficiarului), informatii utilaje, echipamente tehnice, informatii personalsi C.V., pentru personalul tehnic de executie, dovada existentei laboratoarelor proprii de specialitate autorizate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective, Manualul Calitatii vizat de persoane autorizate, Certificat ISO 9001, Certificate ISO 14001 si 18001 sau declaratie pe propria raspundere ca se vor rezerva prevederile legislatiei in vigoare , PCCVI pentru lucrare, informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara un contract avand lucrari similare de 850.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata deexecutie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
perioada de garantie de buna executie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 2, CAM. 206.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETAEN PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE CES 2005, Linia de buget RO 2005/017 - 690.01.03
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA EMIL ZOLA, NR. 4., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/525445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTECIOS SI ADMINISTRARAE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2-4., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer