Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare poduri si podete, comuna Negomir, Jud. Gorj


Anunt de participare numarul 33647/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NEGOMIR
Adresa postala: COMUNA NEGOMIR, Localitatea: Negomir, Cod postal: 217310, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR OITA, Tel.0253285121, Email: [email protected], Fax: 0253285121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare poduri si podete, comuna Negomir, Jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Negomir, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea este alcatuita din trei poduri:
- Reabilitare pod peste paraul Jilt, com. Negomir, satul Artanu pe DS 45;
- Reabilitare pod peste paraul Jilt, com. Negomir, satul Orzu pe DS 48;
- Reabilitare pod peste paraul Jilt, com. Negomir, satul Paltinu pe DC 71;
Infrastructura podurilor se va realiza prin intermediul unor culei din beton armat, care vor sprijini pe o fundatie indirecta radier cu coloane Benotto. Coloanele vor avea lungimea de 9 m si diametrul de 1080 mm. Elevatiile culeilor se vor sprijini pe radierele amintite, acestea avand ziduri intoarse cu grosimea de 0, 50 m. Suprastructura podurilor se va realiza cu grinzi corzi aderente L = 16m, h =0, 80m. Calea podurilor se va realiza cu o placa de suprabetonare armata. Calea propriu-zisa a podurilor se va realizadintr-o hidroizolatie performanta, protectie hidroizolatie de 4 cm armata si doua straturi de beton asfalticde 5 cm fiecare. Se va face amenajarea albiei prin decolmatarea acesteia pe 50m amonte siaval de poduri iar protectia podului se va realiza cu aripi din beton simplu. Rampele de acces se vor amenaja pe o lungime de2 x 80 m cu urmatorul sistem rutier:
- 30 cm fundatie balast
- 10 cm piatra sparta
- 6 cm beton asfalticRampele vor fi incadrate cu santuri pereate de scurgere a apelor, santuri realizate din beton.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare poduri si podete, comuna Negomir, Jud. Gorj
Valoarea estimata fara TVA: 1, 801, 401RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoare garantie de participare = 20.000 lei. Modul de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau numerar la caseria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181, calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de ORC, Copie certificate de inregistrare/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind utilajele, instaltiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, prezentare declaratie privind personalul angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare unui contract de executie lucrari de construire/modernizare poduri de minim 2.100.000 lei, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea beneficiarului vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii. Prezentarea de informatii privind personalul tehnic de specialitate pt. indeplinirea contractului - minim un inginer de drumuri si poduri si nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat MLPAT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau depunere numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Negomir, comuna Negomir, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: STR. Stravopoles. Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Primariei Negomir
Adresa postala: Comuna Negomir, jud. Gorj, Localitatea: Negomir, Cod postal: 217310, Romania, Tel.0253285121, Email: [email protected], Fax: 0253285121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer