Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare poduri si podete in comuna Panet -achizitie pe loturi (6 loturi)


Anunt de participare numarul 36915/23.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PANET (PRIMARIA PANET)
Adresa postala: com.Panet str.Principala nr.191, jud Mures, Localitatea: Panet, Cod postal: 547450, Romania, Punct(e) de contact: SANDOR GALFI, Tel.0265322112, Email: [email protected], Fax: 0265322112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare poduri si podete in comuna Panet -achizitie pe loturi (6 loturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Sintioana, Hartau, Berghia, Cuiesd si Panet, comuna Panet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demolarea podurilor si podetelor existente si constructia unor poduri si podete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 poduri si un podet avand caracteristicile conform caietului de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 950, 725RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1- 7000 lei; Lot2-6000 lei; Lot3-5000 lei; Lot4-4500 lei; Lot5-4500 lei: Lot6-3000 lei si garant. de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, conform Programului de infrastructura rurala aprobat cu OG nr.7/2006, finantare in transe, prima transa 130000 lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privin plata taxelor si impozitelor la bugetul general conolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale despre ofertant, bilantul contabil la 31.12.2006 si balanta contabila pe luna iunie 2007, cifra de faceri medie anuala pe ultimii trei ani, prezentarea indicatorilor financiari: lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala si rentabilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 7000000 lei-lichiditate generala minim 200%-solvabilitate patrimoniala minim 50%-rentabilitate minim 35%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice si instalatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii (responsabil tehnic cu executia, inginer constructor), informatii privind subcontractantii sau asociatii (daca este cazul, Certificate ISO 9001-2001; ISO 14001-2005, Certificat OHSAS 18001-2004, planul calitatii propus pentru aceasta lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita cel putin 5 contracte similare realizate in ultimii 5 ani din care 3 contracte trebuie sa fie cu valoare minima de 2520000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
programul calitatii propus
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3902 din 23 octombrie 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 99 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265267856, Email: [email protected], Fax: 0265267856, Adresa internet (URL): just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Panet
Adresa postala: Comuna Panet nr.191, Localitatea: Panet, Cod postal: 547450, Romania, Tel.0265322112, Email: [email protected], Fax: 0265322112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer