Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare puncte termice (PT 29,PT30,PT32,PTB11)


Anunt de participare (utilitati) numarul 27754/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Municipala RAM Buzau
Adresa postala: str.Unirii, bl.8FGH , buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Miluca Neamtu Vasilescu, Tel.0238/714502, Email: [email protected], Fax: 0238/445786, Adresa internet (URL): www.rambuzau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare puncte termice (PT 29, PT30, PT32, PTB11)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: punctele termice precizate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipament electroenrgetic pt dotare PT-uri, instalatii automatizari, electrice, contorizare, lucrari de constructii , sistem de supraveghere si semnalizare, , lucrari de C+M aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715000-4 - Dispozitive de incalzire a apei si incalzire centrala; echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitare puncte termice , achizitie echipament electroenergetic pentru dotare PTmodule termice, instalatii si echipamente de automatizare, masura si control , comanda etc , constructie+montaj aferente
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 368RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea achizitionarii de lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie part.=23.383, 68 lei prin scrisoare de garantie bancara;garantie buna exec=5% din val. contract.IMM-urile beneficiaza de reducere 50% , in conformitate cu prevederile Legii 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare conform OUG48/2004 si Legea 228/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si central , valabilela data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluivalabil ( copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va completa formularul 5 semnat de ofertant, valabil la data depunerii ofertei(cifra de afacer, lichiditate generala)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu echipamentele si dotarea tehnica-mijloace de munca, transport, calcul, sisteme si utilaje de executie a lucrarilor;
-Informatii privind personalulimplicat si autorizat pentru executarea ansamblului lucrari, montaj echipamente, sudare, izolare, fixare pe elemente suport etc
-Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se va achizitiona de la Comp.Achizitii Publice, modalitate de plata: la casieria RAM sau prin OP, cont BRD RO 04BRDE100SV01845401000
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 12:00
Locul: sala de sedintesediul RAM Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: B ucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emil Zola nr 4, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data la care s-a luat la cunostinta de actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic -RAM Buzau
Adresa postala: strUnirii, bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel.0238/721730, Email: [email protected], Fax: 0238/726187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer