Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reabilitare retea apa potabila , com Barcanesti , jud Prahova


Anunt de participare numarul 81868/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARCANESTI
Adresa postala: COM.BARCANESTI, SAT BARCANESTI, NR.72, Localitatea: Barcanesti, Cod postal: 107055, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DIMA, Tel.0244-277481, Email: [email protected], Fax: 0244-276595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reabilitare retea apa potabila , com Barcanesti , jud Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com Barcanesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizare conducta aductiune , inlocuire conducta existenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intreaga cantitate , conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 121, 809RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
730 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60000 ron.garantia de buna executie 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program de dezvoltare a infrastructurii rurale instituit prin Ordonanta NR. 7/2006 . platile se vor face functie de guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata sau subcontractare cu precizarea partilor executate de asociati sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
executia va fi impartita in etape functie de alocarea sumelor prin HGR
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2.declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
3.declaratie privind calitatea de participant la procedura
4.certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneralconsolidate inclusiv cele locale
5.certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte:
-ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde categoriei de lucrari impuse
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la reorganizare sau procedura lichidarii
6.certificat de inregistrare (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI
2.BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2008 VIZATDE DGFP-COPIE
3.DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SI A PROFITULUI
4.INFORMATII PRIVIND SITUATIA FINANCIARA(VA CUPRINDE ELEMENTE PRIVIND BONITATEA FINANCIARA SI ELEMENTE PRIVIND SITUATIA ECONOMICA A OFERTANTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale
2.fisa de informatii privind experienta similara insotita , in copie , de contractul nominalizat , proces verbal de receptie si recomandarea beneficiarului toate pentru aceeasi lucrare
3.declaratie privind utilajele , instalatiile , echi[pamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru desfasurarea corespunzatoare a contractului
4.declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere , inclusiv CV
5.copie a certificatului de atestare (in domeniul lucrarii ce urmeaza a se executa) si a legitimatiei aferenter a specialistului atestat ca "responsabil tehnic cu executia " vizat la zi
6.dovada existentei loboratoarelor proprii de specialitateautorizate , sau prezentarea contractelor de colaborarecu laboratoare autorizate pentru profilurile respective , specifice categoriei de lucrari supuse procedurii.
7.prezentarea PCCVI(program intocmit pentru lucrarea supusa procedurii)
8.declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotit de certificari de buna executie
9.ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de management al responsabilitatii sociale SA-8000, , standardele de asigurare a calitatii ISO9001/2001, ISO14001/2005 , OHSAS 18001/2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire se obtine contra cost in baza unei cereri de drept
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 08:00
Locul: sediul primariei barcanesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
cai de atac
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Reunion, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. alin. 3 art. 272 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer