Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retea apa potabila si modernizare DS 981 Valea Mare


Anunt de participare numarul 22292/05.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA - PRIMARIA COMUNEI MANECIU, JUDETUL PRAHOVA
Adresa postala: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN TRANDAFIR, Tel.0244295550, 0244295225, Email: [email protected], Fax: 0244295550, 0244295400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retea apa potabila si modernizare DS 981 Valea Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Maneciu, sat ManeciunPaminteni, DS 981 , judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se propune modernizarea drumului (DS 981) pe o lungime de 1125 ml si o latime de 5 m , inlocuirea conductei de distributie apa potabila, si montarea a 11 hidranti conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45233121-3-Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuirea conductelor de distributie apa potabila-Dn 100-lungime 1100 ml, 11 hidranti, modernizarea drumului in lungime de 1125ml si latime 5 m , sistem rutier - beton
Valoarea estimata fara TVA: 831, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - Scrisoare de garantie bancara, in original = 10000 lei; Garantie de buna executie = 7 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru o oferta comuna ( nu se solicita legalizarea asocierii)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art din OUG nr. 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor(stat si locale) emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor- Original/Copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor -original;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie -Copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent (2006)-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani -cifra de afaceri anuale pe ultimii trei ani sa depaseasca 2500000 ron ;Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate formularul-5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;2 informatii referitoare la personalul tehnic, studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;3Experieta similara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 declaratie dotari, lista si mod de asigurare (facturi etc.)2 declaratie privind efectivul mediu anual si personal folosit in contract -cel putin un responsabil cu executia atestat MLPTL;3lista de lucrari executate in ultimii 5 ani, recomandare , un contract de lucrari drumuri cu val. egala sau mai mare decat 500000 lei, lucrari apa-canal cu val. egala sau mai mare decat 400000lei, 4 lista subcontractanti si acorduri de subcontractare(daca este cazul)toate in conformitate cu doc. de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termenul de executie
20%
Descriere:
3.
perioada de executie a lucrarii( minim 2 ani)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la cesieria primariei comunei Maneciu, sat Maneciu Ungureni, nr. 273, judetul Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: Sediul primariei comunei Maneciu, sat Maneciu Ungureni, nr.273, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant care a despu oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleis, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Emil Zola , nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul primariei comunei Maneciu
Adresa postala: sat Maneciu Ungureni, nr.273, ,Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Tel.0244295225, 0244295550, Email: [email protected], Fax: 0244295400, 0244295550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer