Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retea apa str. Depoului, municipiul Buzau


Anunt de participare (utilitati) numarul 83854/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0238/720356, In atentia: Andreea Nicolescu, Email: [email protected], Fax: 0238/726187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare retea apa str. Depoului, municipiul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str Depoului, mun.Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare conducte Dn 500 mm si Dn 600 mm, str. Depoului Municipiul Buzau, aprox. 1, 6 Km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitarea unei conducte independente din OL cu lungimea totala de aproximativ 1, 60 km din care 0, 37 km conducta OL Dn 600 mm si 1, 23 km conducta OL Dn 500 mm. Reabilitarea conductei prin metoda conducta in conducta.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 058, 123RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 1, 058.00 lei;garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si venituri din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
, conform art.44 alin.2 din OUG 34/2006,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 2, 000, 000.00 lei.Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizat siinregistrat de organulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
Balanta de verificare (la data de 30.06.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa aiba drept obiect reabilitare retele de apa si canalizare, si a caror valoare cumulata sa fie de minim1, 050, 000.00 leiExperienta in contracte similare. Ofertantii vor face dovada finalizarii a cel putin trei contracte de lucrari similare privind retelele de apa si canalizare insotita de copia Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor si Recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale.Informatii generale privind personalul ofertantului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Personalul cheie angajat in contractul de lucrari. Se va nominaliza calificarea personalului cheie.Experienta profesionala a personalului cheie.Pentru executarea lucrarii se accepta doar personalul propriu al ofertantului.Autorizatii specifice pentru sudori in polietilena.
Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Proces verbal vizitare amplasament;Standarde de asigurare a calitatii, protectia mediulu, de sanantate si securitate in munca;. Informatii privind subcontractantii(daca e cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310462, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ploiesti
Adresa postala: str.Emila Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conformart.256^2 alin 1 lit b din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achizitii publice
Adresa postala: str Unirii bl.8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel.0238726187, Email: [email protected], Fax: 0238726187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer