Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retea de canalizare in Municipiul Arad si facilitate tratare namol cu var la Statia de Epurare Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 112662/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Banea, Tel. 0257-270853, In atentia:  Iacob Banea, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare retea de canalizare in Municipiul Arad si facilitate tratare namol cu var la Statia de Epurare Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea retelelor de canalizare in Municipiul Arad si facilitati de tratare cu var a namolului la Statia de Epurare Arad? cuprinde toate constructiile si instalatiile necesare pentru reabilitarea retelelor de canalizare si realizarea facilitatilor de tratare cu var a namolului la statia de epurare Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ?Reabilitarea retelelor de canalizare in Municipiul Arad si facilitati de tratare cu var a namolului la Statia de Epurare Arad? cuprinde toate constructiile si instalatiile necesare pentru reabilitarea retelelor de canalizare si realizarea facilitatilor de tratare cu var a namolului la statia de epurare Arad.
Lucrarile incluse in prezentul proiect sunt structurate pe obiecte dupa cum urmeaza:
- Reabilitare retele de canalizare in Municipiul Arad ? 16.56 km;
- Colector nou de transfer ape uzate din localitatea Fantanele in reteaua de canalizare a municipiului Arad;
- Facilitati de tratare cu var a namolului la Statia de Epurare Arad.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 368, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 507.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune, Buget de stat si local, Credit autoritate contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Form 1- Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Form 2- Declaratie privind neincadrarea in preved art.181 din OUG 34/2006Completare Form 3- Istoricul litigiilor din ultimii 3 ani
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul de stat-fara datoriiCertificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-fara datorii
Cazier judiciar persoane conducere ofertant
Cazier fiscal emis de organele fiscale competenteCazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)Persoane juridice straine: orice document edificator, eliberat de autoritati din tara de origine?dovada ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si local
Completare Form 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau alt document echivalent, daca semnatarul ofertei nu este administratorul (daca e cazul)
Certificat constatator ORC?dovada obiect de activitate
Copie a certificatului de inregistrare eliberat de ORCPersoane fizice romane: Copie autorizatie de functionare/alte acte echivalente
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare conform prevederilor legale ale tarii de residenta a ofertantului
Certificat constatator (sau act echivalent)emis de autoritatea tarii de residenta a ofertantului, dincare sa rezulte obiectulde activitateCompletare Form 5?Declaratie pe proprie raspundere cf art8 Lege 571/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat;Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana in cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va filegalizata la notariat, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Completare Formular 6 ? Informatii generale -Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 50.000.000 lei.
Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa, in valoare de minim 5.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Completare Formular 7 Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, (daca exista)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 8 Lista lucrari executate in ultimii 5 ani-de natura si complexitate similara lucrarilor propuse
- un contract similar (Reabilitare si/sau Extindere retele de alimentare cu apa si canalizare in zone urbane) in cadrul caruia sa se fi executat cel putin 16.5 km de conducte de canalizareCompletare Formular 9 Fisa de Experienta similara + copii ale contractelor de proiectare si de executiecare certifica experienta similara, + copii ale Proceselor-Verbale de Receptie la Terminarea Lucrarilor
Recomandari din partea beneficiarului pentru contractele prezentate (cate o recomandare pentru fiecare contract de executie finalizat).
Completare Formular 10 - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul le va folosi la indeplinirea contractului
Completare Formular 11 - Informatii generale privind angajatiiCompletare Formular 12 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilorOfertantii trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii contractului: Reprezentant Contractor (Manager de proiect), Responsabili: AQ, Tehnic cu Executia, Coordonator proiectare, Ingineri: de proces, lucrari civile, structuri, mecanic, electric, automatizare SCADA
Completare Formular 13 - Curriculum vitae - pentru fiecare expert cheie propusCertificate din seria ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau SA 8000 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al lucrarii prezente (nu se accepta ofertanti in curs de certificare)
Completare Formular 14 - Declaratie exclusivitate si disponibilitate - pt fiecare expert cheie propusDeclaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Completare Formular 15 - Declaratie privind subcontractantii, specializareaacestora si specificarea lucrarilor care urmeaza sa le execute (daca este cazul)
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
Descriere: Conform Cap.VII.1 din Fisa de date
3.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
20%
Descriere: Conform Cap.VII.1 din Fisa de date
4.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Conform Cap.VII.1 din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 10:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat in ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul ARAD?finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  Bd. V. Milea nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/250114, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=108
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257/270843, Email:  [email protected], Fax:  0257/270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2010 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer