Licitatie Publica - REABILITARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Anunt de participare numarul 116076/28.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CODREANU, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SUCEAVA, UNITATEA MILITARA 02480 CAMPULUNG MOLDOVENESC
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN CAZARMA 1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC SI DEZAFECTARE STATIE DE EPURARE EXISTENTA AVARIATA - EXECUTIE LUCRARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI.Se accepta achiz de lucr suplim cf art. 122 lit. i din OuG 34/2006. Se accepta achiz de noi lucr similare celor achiz prin prez proced cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006 - Reabil ret de canal pluv in caz 1211 C-lung Mold. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt de participare cuprinde valoarea estimata a lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari care sunt similare lucrarilor achizitionate prin prezenta procedura, lucrari care ar putea fi achizitionate conform art 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 si anume Reabil ret canal pluv in caz 1211.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 258, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.04.2011 pana la 18.11.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. 22.600 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN: exec lunar in termen de 30 zile de la prim aloc buget pt lucr recep la stad fizic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.
2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de constructii de canalizare, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 3.500.000, 00 lei, reprezentand 820.979, 55 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale;
2.Sa dispuna de personal tehnic: RTE si CQ
3.Numar minim de personal de specialitate;
4.Necesar minim de utilaje;
5.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;
6.Respectarea standardelor minime privind sistemul de managemant de mediu;
7.Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 1.800.000 lei fara TVA, respectiv 422.218, 05 euro;2. autorizat de un organism abilitat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;3.din surse proprii: 1 ing. inst hidroedilitare, min 5 ani vechime, 18 muncit calif c-tii, din care 3 fierar betonisti, 2 zidari, 3 dulgheri, 10 instalatori apa canal, 10 muncit necalif;4. din surse proprii sau inchirieri: 1 autobasculanta 16 t, 1 automacara, 1 buldoexcavator si 1 aparat sudura cu termoplaca pt polietilena de inalta densitate;5.respecta asigurarea calitatii pentru lucrarile de constructii de retele de canalizare ape reziduale si lucrari de constructii de canalizare de ape pluviale.6.respecta standardele de mediu pentru lucrarile de constructii de retele de canalizare ape reziduale si lucrari de constructii de canalizare de ape pluviale.7.respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2008-4-1211 CAMPULUNG MOLDOVENESC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S30-043391 din 12.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual obs. CVAP VRANCEA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani / Biroul juridic
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 13:58