Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retea de canalizare si racorduri pe Soseaua Nordului, intre McDonald's si Interex


Anunt de participare (utilitati) numarul 76788/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: Âstr. Bobalna nr. 10, Localitatea: ÂPloiesti, Cod postal: Â100330, Romania, Punct(e) de contact: ÂOLIVIA TAR, Tel.Â0244407657, Email: Â[email protected], Fax: Â0244407681, Adresa internet (URL): Âwww.apanova-ploiesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Apă
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare retea de canalizare si racorduri pe Soseaua Nordului, intre McDonald's si Interex
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ploiesti, Soseaua Nordului, intre McDonald's si Interex
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea retelei de canalizare cu conducta de PAFSIN Dn 800mm, L= 350m si racorduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitare conducta de canalizare L=350m cu PAFSIN Dn 800mm si racorduri de guri de scurgere
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei proceduri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare 12200 leisau echivalentul in eurocalculat la data constituirii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte obligatorii:
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OG 34,
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor( de stat si locale ) si contributiilor asigurarilor sociale, situatia la 31 martie 2009.
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original
- copie de pe certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri in domeniul lucrarilor edilitare in ultimii 3 ani
Bilantul contabil pe 2008, vizat de organele competente
cerinte minime:
- cifra medie de afaceri in domeniul lucrarilor edilitare pe ultimii3 ani, min 3660000lei respectiv 862678.5 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrarile de canalizare executate in ultimii 5 ani
Pentru cele mai importante 2 lucrari de canalizare se prezinta copii de contracte, pv receptie, recomndari, Lista cu utilajele pe care le asigura pentru executia lucrarii
Cerinte minime:
- ofertantul tb sa faca dovada ca are min 5 ani experienta in lucrari de canalizare( min 1 contract, PV receptie finalizat inainte de 2004)
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a min 1 contract de canalizare cu conducta de PAFSIN, cu valoarea de min 366000lei respectiv 86267.8 euro ( copii contract, recomandari vizate ISC, PV receptie, fise de capacitate)
- minim utilajele pt contractul in cauza( 1 buldoexcavator, 1 camion, 1 motopompa, 2 maiuri compactare, 1 teodolit, 20 podete de pietoni, 2 tole metalice, 100 bariere santier, 20 semnalizari santier, blindaje de sprijinirea malurilor pt min 10ml
- mentionarea subcontractantului pentru lucrarile de refacere a sistemului rutier
- copie de pe atestatul responsabilului tehnic cu executia in domeniul IX, CV-ul responsabilului tehnic cu executia, CV-ul sefului de santier, CV-ul responsabilului de protectia muncii, CV-ul responsabilului de asigurarea calitatii
- certificat de asigurarea calitatii ISO9001, Certificat de managementul sanatatii si securitatii OHSAS 18001, certificatul de management de mediu ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 260.09-010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 10:00
Locul: sediul Apa Nova Ploiesti, strada Bobalna, nr.10, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2009 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer