Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE RETELE STRAZI URBANE DROBETA TURNU SEVERIN ? SECTOR V


Anunt de participare numarul 131659/23.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, In atentia: RADU MANAFU, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primariadrobeta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE RETELESTRAZI URBANE DROBETA TURNU SEVERIN ? SECTOR V
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sector V dinmunicipiul Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul implica lucrari de reabilitare si modernizare a strazilor din municipiul Drobeta Turnu severin ? Sectorul V. Se executa in principal lucrari de refacere a trotuarelor si a partii carosabile a strazilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectul tehnic atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 13, 374, 885.16RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art.122 lit.j/OUG34/2006, modif si completata
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 260.000 lei ;cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare ? 85%; Buget de stat ? 13%Buget local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 modif si compl ult
3.Cazier judiciar;
4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor;
5.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor;
6.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura7.Certificat de participare cu oferta independenta conf ordin ANRMAP nr.314/2010 pr punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
8.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modif si compl ult
9.Certificat constatator emis ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii bancare corespunzatoare- cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata de minim 1.000.000 lei pentru o perioada de minim 3 luni
2.Bilant contabil la data 31.12.2010
3.Bilant contabil la data 31.12.2009
4.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mediacifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 26.749.700 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucr ex in ult 5 ani, si cert de buna ex ptcele mai imp lucr p.v. rec la term lucr sau p.v. de rec finala, copie contr lucr si recbenef.Fisa expsim.;Inf org tehnic de spec de care disp in spec ptr asig calitRespCQmin 1autoriz, in dom ctii de dr, in conf cu specif lucr, ptr. care se vor prez: CVCQCertde aut/Dec internaCQ, viza val, in copie cert pt conf Cde munca/serv/colabCQin copie cert conf;Decl de dispCQ Infor ref la stud preg profpers cond si pers resp pt ex lucr1.RespManag de contr: CV Atestin copContr de munca/colab/serv in cop cert ptconf 2RTE minim1, atestat MLPTL in dom ctii de drum, in conf cu spec lucr pt care se vor prez: CV RTE Atestat RTE, in cop cert pt conf;LegRTE, viza val, in cop cert pt confC de munca/serv/colabRTE, in cop cert pt conf Decl de disp?RTE3.Ing/sing?sef de sant, ing/sing abs fac de ctii, CV sef sant;Dipl, sef sant, in cop Cmunca/colab/serv sef santier, in copie cert pt conf; Decl de disping/sing sef sant;4.Ing/sing topo/geomin 1;CV?ing/sing topo;Dipl, ing/sing topo, in copie cert pt conf;C de munca/colab/servicii ing/sing topo, in copie cert pt conf; Decl de disp ing/subing, topoDecl ref la ef medii an ale pers angajat si al cadr de cond in ult 3 ani;ISO14001/2005ech Decl pr util, inst, mijlde transp, echip tehn de care disp op ec ptr indepl coresp a contr de lucrari? Util, mijl de transp solic sunt: 1.Freza asfalt 3buc;2.Mtaiatasfalt? 3 buc;3.Comp pe pneuri 3 buc;4.Cil comp 3 buc;5.St/statii asf aut/autorizate conf legii min 100 to/ora;6.Autob tr asfalt 9buc;7.Rep mixasf3 buc (din care cel putin un rep cu des de max 2, 2 m fol pt trot;8.Autobet 1 buc 9.Niv opt/teodolit/st totala 3 buc;Of tr sa faca dov det util si inst spec ex lucr ut pt ex lucr de ter, util de frez/decap a supr asf, statie de prod mix asf, utilaje/inst pt punerea in opera mix asf.St de prod a mixt asf vor fi sit la o dist fata de centrul Mun DTS care sa asig resp stand 1741 si 1742 se va preciza loc st/statiilor de asfalt.Of. tr sa faca dov asig unei cap de prod mix asf de cel putin 100 t/h.Of tr sa faca dova asig cu lab de grad coresp copie aut min grad II si anexele ac cu inc aut pt.det siinc spec lucr ce urm a se exec.Decl pr subctr/subc, ISO 9001:2008 echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de un nr. maxim de 2 contracte finalizate prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de13.374.885.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
30
Descriere: Componenta tehnica
3.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
4.
Planul propriu de protectie a mediului
15%
15
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, membrii comisiei de evaluare si observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara1: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana - COD SMIS: 7109
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica in conformitate cu art.122 lit.j din O.U.G 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimata a lucrarilor similare pe care intentionam sa le achizitionam ulterior este de: 792.810 lei fara TVA.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au obtinut acelasi punctaj total, atunci criteriul de departajare va fi pretul cel mai scazut, adica, ofertantul cu pretul cel mai mic dintre ei va fi declarat castigator. In cazul in care exista doi ofertanti cu acelasi punctaj, iar pretul ofertat este egal, ofertantul care are cel mai mare punctaj la criteriul al doilea va fi declarat castigator. In cazul in care este egalitate si la al doilea criteriu de punctaj atunci se va lua in considerare al treilea criteriu de punctaj, ofertantul cu cel mai mare punctaj va fi declarat castigator. In cazul in care punctajul este egal la toate criteriile de evaluare pentru doi sau mai multi ofertanti atunci va fi declarat castigator ofertantul care are profitul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj
Adresa postala: Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251418.568, Fax: 0251415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 19:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer