Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE RETELE STRAZI URBANE DROBETATURNU SEVERIN ? SECTOR V


Anunt de participare numarul 126232/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE RETELESTRAZI URBANE DROBETATURNU SEVERIN ? SECTOR V
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta-Turnu Severin
SECTOR V
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare a retelei de strazi urbane sector V din municipiu, conform PT elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listelor de cantitati de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectele tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 13, 374, 885.16RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 250.000 lei;Gar de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 * FEDR; *Buget national; *Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006;
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; 5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
6.Cazier judiciar al operatorului economic;
7.Cazier judiciar pentru actionari/asociati, administrator(i) si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, modif di compl;
8.Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului, ;9.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si extras de registru in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri; 2.Bilanturi contabile 2009, 2010 vizate, inregistrate de/la DGFP;
3.Scrisori de bonitate din partea bancilor in termen de valabilitate
4. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni (minim 1.000.000 lei).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 26.749.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista princ lucrari ex in ultimii 5 ani;2.Fisa de exp sim si recomandare beneficiar 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijl de transport, echip tehnice ale op ec ; Dotari minime: dovada asigurarii cu laborator minim grad II?prez copie autorizatie+anexe, Freza asfalt ? 3 buc, Masina taiat rosturi (asfalt) ? 3 buc, Compactor pe pneuri ? 3 buc, Cilindru compactor ? 3 buc, Statie/statii asfalt autorizata/autorizate conf. legii ? minim 120 to/ora, situate la cel mult 30 km fata de centrul mun, Autobasculante transport asfalt ? 10 buc, Repartizator mixturi asfaltice ? 3 buc((din care cel putin un repartizator cu deschiderea de maxim 2, 2 m folosit pentru totuare), Autobetoniera ? 1 buc, Nivela optica ? 3 buc;
4. Declaratie pr ef medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Personal minim: Responsabil de contract, CV, atestat, contract de munca /colaborare/servicii; RTE atestati MLPTL in domeniul constructii drumuri (min 1), prezentare CV, atestat, legitimatie, contract de munca /colaborare/servicii , declaratie disponibilitate; CQ in domeniul constructii de drumuri (min 1), prezentare CV, certificat autorizare in domeniul constructii drumuri-, contract de munca /colaborare/servicii-, declaratie de disponibilitate;Inginer/subinginer constructii, prezentare CV, copie diploma, contract de munca /colaborare/servicii, decl de disponibilitate;Inginer/subinginer topograf (min 1) prezentare CV, copie diploma, contract de munca /colaborare/servicii, decl de disponibilitate.
6.ISO 9001:2001 (2000) sau echivalent;7.ISO 14001:2005 sau echivalent;8.OHSAS 18001:2004 sau echivalent;9.Acord de asociere;10.Imputernicire lider asoc;11.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;12.Acord de subcontractare;13.Declaratie prot.muncii ;14. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Pentrupersoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestor contracte se vor prezenta documentele solicitate. Copiile dupa contractele de munca trebuie vizate de ITM (unde este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani: - contracte de executie lucrari in domeniul reabilitare drumuri/parcari/alei (cu mixtura asfaltica) in valoare minima de 13.374.800 lei(rezultate din maxim doua contracte finalizate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
15
Descriere: componenta tehnica
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
15
Descriere: componenta tehnica
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
15%
15
Descriere: componenta tehnica
5.
Planul propriu de protectie a mediului
15%
15
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013; Axa prioritara1: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere;Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica in conformitate cu art.122 lit.j din O.U.G 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimataa lucrarilor similarepe care intentionam sa le achizitionam ulterior este de: 792.810 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cale de atac: Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal- conf art.256^2 lit.b/OUG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer