Licitatie Publica - Reabilitare retele alimentare cu apa potabila, localitate Jurilovca, jud.Tulcea
Anunt de participare numarul 27245/08.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Jurilovca (Consiliul Local Jurilovca)
Adresa postala: str.1Mai , nr.2, Localitatea: Jurilovca, Cod postal: 827115, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Florentina Beciu, Tel.0721713105, Email: [email protected], Fax: 0240563799, Adresa internet (URL): wwwecomunitate.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retele alimentare cu apa potabila, localitate Jurilovca, jud.Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Jurilovca, comuna Jurilovca, jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare retele alimentare cu apa potabila, localitatea Jurilovca, judetul Tulcea; reabilitare si extindere retea in lungime de 22060 ml, rezervor inmagazinare 300 mc, statie clorinare cu clor gazos, grup pompare cu 2 electropompe, camine vane, golire, aerisire 55 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare retele alimentare cu apa potabila, localitatea Jurilovca, judetul Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare, in val.de 50000lei si garantie de buna executie este de 5% din valoarea contractului delucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Certificat de cazier judiciar al reprez.op.ec.;4.Decl.privind neincadrarea in situatiile prevaz.la art181 din OUG nr.34/2006;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de Adm.financiara;6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;7.Cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani;2.declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in val. de 300000 euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 3000000 euro;2.cashflow-ul pentru executia lucrarilor in val. de 300000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor lucrari din ultimii trei ani;2.decl.privind dotarile specifice, utilaje instalatii, decl.privind nr.de angajati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aibe cel putin 3 lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu obiectul contractului, in calitate de antreprenor general.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria Consiliului local Jurilovca sau OP in contul RO90TREZ6465006XXX000193Trezoreria Baia, judetul Tulcea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 13:00
Locul: sediul Consiliului local Jurilovca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul autorizat al ofertantului sau dupa caz o persoana imputernicita
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
cerinta obligatorie, vizitarea amplasamentului pe data de 29.08.2007, ora 10, 00;persoana de contact Beciu Viloleta Florentina, telefon :0721713105
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Jurilovca
Adresa postala: Consiliul local Jurilovca, jud.Tulcea, Localitatea: Jurilovca, Cod postal: 827115, Romania, Tel.0240/563797, Email: [email protected], Fax: Fax :0240/563799
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 13:05