Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitare Retele apa/canal Peninsula si zona Centru inclusiv magistrale-localitatea Constanta?


Anunt de participare (utilitati) numarul 113792/06.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala:  Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900590, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. 0040241664046, In atentia:  Stelian Budes, Email:  [email protected], Fax:  0040241664046, Adresa internet (URL):  www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reabilitare Retele apa/canal Peninsula si zona Centru inclusiv magistrale-localitatea Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru ?Reabilitare Retele apa/canal Peninsula si zona Centru inclusiv magistrale-localitatea Constanta?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reabilitare Retele apa/canal Peninsula si zona Centru inclusiv magistrale-localitatea Constanta?
Valoarea estimata fara TVA: 43, 722, 021RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
840 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participareLotul 1= 350.000 leiLotul 2= 450.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 75, 2%Co- finantare nationala: 24, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 1Informatii generale despre ofertant
- Formular 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura, la care se va anexa completat Formular 2.1 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 3Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei, daca este cazul
- Formular 4Date despre societatea mixta/consortiu.
- Formular 4.1 Acordul de asociere- Formular 5Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 6 la care se vor anexa Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 31.12.2010, Certificat privind plata taxelor si impozitelor labugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 31.12.2010
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc. sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 7Declaratie financiara recapitulativa
- Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice /autoritati competente
- Nota financiara, anexa la bilant, care sa contina calculele principalilor indicatori tehnico-economici, din care sa rezulte indicatorii de lichiditate si capital de lucru
- Cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie mai mare decat: Lotul 1=35.000.000lei siLotul 2=45.000.000lei
- Lichiditateagenerala = media realizata pe ultimii 3 ani sa fie de min 100%
- Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe toata perioada de derulare a contractului, in valoare de: Lotul 1 =4.000.000 lei si Lotul 2 =5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 8 -Lista principalelor contracte delucrari si serviciiDin lista contractelor prezentate, se solicita indeplinirea in mod cumulativ a urmatoarelor cerinte:
1. Experienta similara ca executant lucrari de constructii, avand finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari de natura similara conform codurilor CPV de la punctul II.1.2., CPV 45232420-2 Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale si CPV 45252126-7 Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile, a carui valoare este de minim: Lotul 1:18.000.000 lei si Lotul 2:23.500.000 lei
Se va completa Formular 8.1 , la care se vor anexa urmatoarele: copie dupa partile din Contractul invocat, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului; certificatul de buna executie si recomandare de la Beneficiarul investitiei.
2. Experienta similara ca proiectant, avand finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de servicii de natura similara, pentru Servicii de proiectare tehnica, faza de proiectare - proiect tehnic, pentru constructia de lucrari publice, a carui valoare este de minim: Lotul 1:100.000 lei si Lotul 2:120.000 lei.
Se va completa Formular 8.1 , la care se vor anexa urmatoarele: copie dupa partile din Contractul invocat, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului; proces verbal de predare/avizare/aprobare a documentatiei la nivel PT+CS+DE, de la Beneficiarul investitiei respective si recomandare de la Beneficiarul investitiei.
-Formular 9Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului-Formular 10Personalul cheie angajat in contract
-Formular 11Experienta profesionala a personalului cheie
-Formular 12Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
-Formular 13Declaratie privind subcontractantii
- ISO 9001/2001 sau echivalent-ISO 14001/2005 sau echivalent
-Formular 14 Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor Constanta - Sala Mica, B-dul Alexandru Lapusneanu nr.1, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, specialistii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatorul U.C.V.A.P. , daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepannd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. RAJA S.A.
Adresa postala:  Strada Calarasi 22-24, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900590, Romania, Tel. 0040241664046, Email:  [email protected], Fax:  0040241664046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer