Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE RETELE DE APA IN LOCALITATEA ORTISOARA JUDET TIMIS


Anunt de participare numarul 70731/12.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ORTISOARA (PRIMARIA ORTISOARA)
Adresa postala: ORTISOARA 209, Localitatea: Ortisoara, Cod postal: 307305, Romania, Punct(e) de contact: ANDREI ROBANESCU, Tel.0256233266, Email: [email protected], Fax: 0256233266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE RETELE DE APA IN LOCALITATEA ORTISOARA JUDET TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA ORTISOARA JUDET TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE RETELE DE APA IN LOCALITATEA ORTISOARA COMUNA ORTISOARA JUDET TIMIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE 13, 57 KM RETEA APA IN LOCALITATEA ORTISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 541, 464EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.02.2009 pana la 26.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 35000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PHARE 2005 - IN CUANTUM DE 90 % SI COFINANTARE DIN BUGETUL LOCAL IN CUANTUM DE 10 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN FORMA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Declaratie pe in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(document original sau copie legalizata).Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (document eliberat de D.G.F.P., original sau copie legalizata).Certificatele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( document original sau copie legalizata)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1) - 6) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratia pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentul de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun) incheiat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de servicii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitatInformatii privind situatia financiara- rezultatul exercitilor financiare pe utimii 3 ani , pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani
- se solicta bilantul contabil la :31.12.2006, 31.12.2007, 30.06.2008Autoritatea contractanta stabileste realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de2000000RON
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)SolicitatCerinta minima :30 %
Lichiditate generala (Active circulante/datorii curentex 100)SolicitatxCerinta minima :100 %
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat o valoare minima impusa : Valoarea minima impusa 2 000 000 RONSolvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)SolicitatxNesolicitatCerinta minima :30 %Lichiditate generala (Active circulante/datorii curentex 100)SolicitatxNesolicitatCerinta minima :100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitatInformatii privind resursele umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului Operatorul economic trebuie sa dispuna de responsabil tehnic cu executia RTE pentru domeniul lucrari tehnico-edilitare, angajat sau prestari servicii, respectivresponabil CQ agreat de M.T.C.T angajat sau prestari servicii.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSolicitatCerinta cuprinzand valori, perioade de executie, beneficiari cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara -SolicitatIncheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari, a caror lucrari se incadreaza in codurile CPV nominalizate.a) contractul prezentat ca experienta similara, trebuie sa aiba o valoare egala cu o valoare minima impusa si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Valoarea minima impusa 656 400 leiObligativitatea prezentarii unei Recomandari aferente lucrarilor prezentate ca experienta similara, care trebuie sa fie vizate de beneficiarul lucrarii. Se va prezenta Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea prezentata la experienta similara
Lista de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economicSolicitatDECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARIStandarde de asigurare a calitatii
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor conform ISO 9001 sau echivalent, pentru mediu ISO 14001 sau echivalent, pentru securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau echivalent- se vor prezenta copie dupa certificatele de atestare .Nu se vor lua in cosiderare documente care atesta ca societatile sunt in curs de implementare. .NU SE ACCEPTA ADEVERINTA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractul prezentat ca experienta similara, trebuie sa aiba o valoare egala cu o valoare minima impusa si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Valoarea minima impusa 656 400 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Caracteristici privind nivelul calitativtehnic
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii. NOTA . La stabilirea pretului s-au avut in vedere prevederile art. 40(3)/OUG 34/2006
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2009 12:00
Locul: sediul primariei ortisoara localitatea Ortisoara nr. 209
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repreentantii firmelor care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT PHARE 2005
VI.3) Alte informatii
PROGRAMUL DE COEZIUNE EONOMICA SI SOCIALA- Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioriatare de mediu . Schema de granturi investitii publice in sectoarele de mediu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul PRIMARIA COMUNEI ORTISORA
Adresa postala: Ortisoara 209, Localitatea: Ortisoara, Cod postal: 307305, Romania, Tel.0256233266, Email: [email protected], Fax: 0256233266, Adresa internet (URL): www.primariaortisoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer