Licitatie Publica - Reabilitare retele de apa potabila comuna Maneciu, judetul Prahova
Anunt de participare numarul 18061/11.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA - PRIMARIA COMUNEI MANECIU, JUDETUL PRAHOVA
Adresa postala: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN TRANDAFIR, Tel.0244295550, 0244295225, Email: [email protected], Fax: 0244295550, 0244295400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retele de apa potabila comuna Maneciu, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza comunei Maneciu, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de refacere, conducta PEHD D63L =1250 m.l., D110 L=22405 m.l., D125 L=1150, D 160 L=950, D 225 L=700 ml, lucrari refacere bransamente de la punctul de bransare la apometru, 2 subtraversari DN 1A , 2 subtraversari CF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea a 26455 m.l.retea de distributie apa potabila si bransamentele aferente, conform documentatie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 414, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
545 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
35000 ron garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat asigurat de Ordonanta guvernului nr. 7/2006 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia pentru o oferta comuna (nu se solicita legalizarea asocierii)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul de oferta10C
-certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finantelor Publice-declaratie privind eligibilitatea - formularu 12A-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 - formularul 12B-declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularu 12C-declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani -formularu 12 D-fisa de informatii generale
-alte formulare ce sunt solicitate prin fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanutul contabil din anul precedent(2006)-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani -cifra medie de afaceri anuale pe ultimii trei ani sa depaseasca 10.000.000 ron-informatii privind asigurarea cu personal de specialitate - formularul 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea sistemului propriu de asigurare a calitatii(certificate ISO sau echivalente ale producatorului si ale furnizorului)-experienta similarape ultimii 3 ani (un contract similar cu o valoare minima de 3.000.000 ron- formularul 3 -formularul Experienta similara- va fi insotit de copia dupa contractul nominalizat si Recomandarea beneficiarului
-acreditare A.F.E.R. (eventual asociere)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de executie
10%
Descriere:
3.
perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerarla caseria primariei comunei Maneciu, judetul Prahova, o data cu cumpararea caietului de sarcini.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2007 11:00
Locul: Sediul primariei comunei Maneiu, sat Maneciu Ungureni, nr.273, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: st. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: st. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul primariei comunei Maneciu
Adresa postala: sat Maneciu Ungureni, nr.273, Localitatea: Maneciu, Cod postal: 107355, Romania, Tel.0244295225, Email: [email protected], Fax: 0244295400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 09:14