Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retele de apa si canalizare menajera in Municipiul Campia Turzii


Anunt de participare (utilitati) numarul 82737/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala: Str.Axente Sever nr.2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN GIURGIU, Tel.0264/311771, In atentia: DOMNULUI ALEXANDRU SABAU - Director General , DOMNULUI TRAIAN GIURGIU - Sef PIU, Email: [email protected], Fax: 0264/311772, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare retele de apa si canalizare menajera in Municipiul Campia Turzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Cluj Municipiul Campia Turzii.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera, instalare si pozare conducte, armaturi, camine de vane, statie de pompare ape uzate, conducta refulare, camera deversoare in Municipiul Campia Turzii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari Reabilitarea pe o lungime de aproximativ 17, 6 km a retelei de alimentare cu apa, 13 km a retelei de canalizare, construirea unei statii de pompare apa uzata si a unei camere deversoare in Municipiul Campia Turzii.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 194, 203RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare bancara de garantie de participare: 483.884 lei; Scrisoare de garantie bancara de buna executie: 10% din val. contractului fara TVA;Scrisoare de garantie bancara pentru returnarea avansului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul de Coeziune 80, 74% - Co-finantare nationala Buget guvernamental: 12, 44%; Guvern local: 1, 81%; Credit Operator Regional: 5, 01%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind sit. personala: Decl. privind calitatea de participant la procedura, Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;Certif. constatator eliberat de ORC sau echiv. din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Certif. de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;Certif. pentru plata CAS (pentru statele in care autorit. fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;Certif. privind plata taxelor si impozitelor legale, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinte de exercitare a activit. prof. (inregistrare): Pers. juridice/fizice romane: Info. generale despre ofertant: imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;Trecutul litigios (cazierul juridic).Pt.op.ec.romani se solicita prezentarea cazierului fiscal(conf.OGR75/2001 privind organizarea cazierului fiscal)in original.Pt. op.ec.straini se solicita prezentarea cazierului juridic sau similar in traducere autorizata si legalizata.Per. de valabilitate a documentelor doveditoare solicitate: max.60 zile inainte de depunerea ofertelor.Pers. juridice/fizice straine: Doc. care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpv profesional;Se solicita prezentarea certif. judiciar in original.Pt. op.ec.stabiliti in tari unde nu se emite cazier juridic sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens.(Conform caietului de sarcini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz):
a.Scrisoare de bonitate bancara
b.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 17.700.000 Euro: Pentru conversie se va utiliza cursul leu/euro din 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 (info: www.ecb.int).
c.Acces la credite: 4.838.841 lei.
d.Bilant contabil: Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
e.Rapoarte de audit: Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative ale valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.(Conform caietului de sarcini)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Operatorul ec. sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat: Experienta ca antreprenor in constructii de cel putin 5 ani pentru: cel putin 1 contract de lucrari din aceeasi grupa a urmatoarelor coduri CPV de la punctul II.1.6:45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, 45232411-6 Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale,
45232431-2 Statii de pompare a apelor reziduale.
Se solicita Certificatul de receptie de la Beneficiarul investitiei respective. Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata - Manager de Proiect 10 ani, Coordonator proiectare-constructii 7 ani, Responsabil tehnic cu executia lucrari civile 3 ani, Inginer de structuri 10 ani, Inginer mecanic sau instalatii 7 ani, Inginer electrice 7 ani, Manager de santier 7 ani, Manager pentru asigurarea calitati(RTC) 3 ani, Inginer SCADA 3 ani. Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu: Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului ; Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului ;Certificatul OHSAS 18001 Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului , valabile la data depunerii ofertei. (Conform caietului de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S38-055874din25.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 11:00
Locul: S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A., STRADA AXENTE SEVER, NR. 2, LOCALITATEA TURDA, JUDETUL CLUJ.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata. Proiectul se numeste: Reabilitare retele de apa si canalizare menajera in Municipiul Campia Turzii.
VI.3) Alte informatii
Pentru prezentul contract, executantul va obtine de la autoritatea contractanta aprobarile specifice inainte de acordarea aprobarii unui subcontractor pentru lucrarile care ar fi trebuit executate de un subcontractor diferit, nominalizat in contract. Conductele de alimentare cu apa care vor fi inlocuite, contractantul va urma urmatoarea procedura: conducta de inlocuit va fi debitata in tronsoane de 6 ml si predata angajatorului, toate lucrarile necesare fiind suportate de catre executant.Valoarea solicitata pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, de la Sectiunea III.2.2., respecta art. 178(2) + 179/OUG 34, avand in vedere complexitatea proiectului Fonduri Europene, ea indeplineste conditia sa fie de pana la 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Documentatia de atribuire poate fi descarcata electronic de pe SEAP de la optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Cluj
Adresa postala: Str. Calea Dorobantilor, nr 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A.
Adresa postala: Str. Axente Sever, Nr. 2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Tel.+40-264-311.771, Email: [email protected], Fax: +40-264-311.771; 2
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2009 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer