Licitatie Publica - Reabilitare retele termice -Bdul Ion Mihalache-Str.Av.Popisteanu-Bdul Expozitiei(CM3-CE14)
Anunt de intentie (utilitati) numarul 7909/02.11.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.314.76.00, In atentia: Teodor Petre([email protected]), Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitare retele termice -Bdul Ion Mihalache-Str.Av.Popisteanu-Bdul Expozitiei(CM3-CE14)
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul achizitie consta in livrarea conductelor si accesoriilor preizolate din otel(pentru sistemul primar de termoficare), dotate cu sistem de semnalizare/supraveghere avarii, necesare pentru reabilitarea retelei termice evidentiata in proiectul 6378/II.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27220000-3 - Tuburi si accesorii din otel (Rev.1)
29852500-1-Sisteme de supraveghere (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.11.2007
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 841, 393.86EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este asigurata de la bugetul local al Primariei Mun. Bucuresti si prin transfer de la bugetul de stat al Romaniei.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Initierea procedurilor de achizitie se va face prin coordonare cu graficul general de implementare a proiectului 6378/II.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 841, 393.86 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 09:20