Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retele termice secundare din municipiul Bacau (Lot 2) ? PT 28, PT 25, CT 4/6 9 Mai, CT 3/2 Marasesti, CT Primarie, partial CT 3/5 Aroneanu; (Lot 3) ? PT 115, PT20, PT 43, PT 14, PT 4; (Lot 4) ? PT 97, PT 29, PT 21, PT 18, PT 15; (Lot 5) ? PT 9


Anunt de participare numarul 133206/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 0234581849/+40 0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retele termice secundare din municipiul Bacau (Lot 2) ? PT 28, PT 25, CT 4/6 9 Mai, CT 3/2 Marasesti, CT Primarie, partial CT 3/5 Aroneanu; (Lot 3) ? PT 115, PT20, PT 43, PT 14, PT 4; (Lot 4) ? PT 97, PT 29, PT 21, PT 18, PT 15; (Lot 5) ? PT 9, PT 11, PT 17, PT 19, PT 22, PT 27, PT 35, PT 62, PT 63?, SMIS 16948
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile se refera la modernizarea, contorizarea si echilibrarea retelelor termice prin inlocuirea lor cu conducte prefabricate preizolate, in sistem legat, montate ingropat direct in pamant pentru alimentarea cu energie termica si apa calda menajera a consumatorilor situati in ansamblele de locuinte racordate la punctele termice aferente achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232000-2-Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea retelelor termice secundare aferente Lot 2 ? PT 28, PT 25, CT 4/6 9 Mai, CT 3/2 Marasesti, CT Primarie, partial CT 3/5 Aroneanu; Lot 3 ? PT 115, PT20, PT 43, PT 14, PT 4; Lot 4 ? PT 97, PT 29, PT 21, PT 18, PT 15; Lot 5 ? PT 9, PT 11, PT 17, PT 19, PT 22, PT 27, PT 35, PT 62, PT 63
Valoarea estimata fara TVA: 112, 468, 563.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 1.500.000lei.Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 23) din sectiuneaFORMULARE.Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorDovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinand suma de 12464, 69 lei din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului.In cazul unei asocieri Garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) saub)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%Co-finantare nationala = 45%Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitatea fi indeplinite vor avea la baza prevederileart. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 4
2. Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 5
2.1 Certificat fiscal persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)
2.2 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 6
4.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 7 (Persoanele ce vor fi implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Viceprimar - ing.Dragos Luchian, Viceprimar - ec.Roxana Mironescu, Administrator Public - ec. Leonard Stelian Padureanu, Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan, Director Economic - ec. Clementina Vinerica, Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga, Sef Serviciul Juridic - jr.Corneliu Gavrilescu, Consilier Serviciul Juridic - jr.Roxana Georgiana Martuneac, Consilier Serviciul Implementare Proiecte - ec.Iulian Bulimar, Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Daniela Dutescu, Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta Grosuleac)5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 8Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 4, Formularul 5 pct.a, c si d, Formularul 6 si Formularul 7.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractulu vor prezenta Formularele 6 si 7Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire:
1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoareamedie a cifrei de afaceri a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani ( 2008, 2009, 2010) (sau 2009, 2010, 2011 in cazul operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri pe anul 20011) sa fie de cel putin 134.000.000 lei sau in echivalent 30714924, 24 euro calculat la cursul de 4, 3627 lei/euro.
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali (31.12.2008, 2009 si 2010) sau (2009, 2010, 2011 in cazul operatorilor economici ce au depus bilantul contabil pentru anul 2011) vizate si inregistrate de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi siDate informative;
Informatii privind disponibilitatea bancarapentru aceasta lucrare. Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 10.000.000 RON, reprezentand 2292158, 53 euro la cursul 4, 3627 lei/euro pentruo perioada de: 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani
Informatii privind experienta similara. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi finalizat sau dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a maxim 2 contracte de reabilitare si/sau extindere retele termice cu valoare cumulata de minim de 112.000.000 LEI fara TVA, sau echivalent a 25672175, 49 euro fara TVA calculat la cursul de 4, 3627 lei/euro.
Informatii referitoare la personal
Informatii referitoare la personalul de specialitate. Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie angajat in contract:
- Manager de contract (responsabil de contract) ? inginer, participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare similara, dovedita prin prezentarea, in copie, a unor certificate / recomandari emise de beneficiari;
-Responsabil tehnic cu executia atestat ISC in domeniile aferente contractului;
-Responsabil cu controlul tehnic de calitate;
-Responsabil cu securitatea muncii pe santier calificat in acest sens;
Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
Certificarea sistemului de management al mediului, conform standardului ISO 14001 sau echivalent..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea coeficientului de transfer termic (LAMBDA) al conductelor preizolate
40%
40
Descriere: Valoarea coeficientului LAMBDA trebuie sa fie :0, 020 W/msK< LAMBDA = 0, 027 W/msK, la 50sC
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S195-317756 din 11.10.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii CVAP desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Completare sectiune IV.2. Criteriu de atribuireDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul1. Punctajul financiar se calculeaza astfel: ? Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 pct.;?Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: ? Pn = (Pret minim /Pretn ) x Punctaj maxim alocatunde: Pn - punctajul financiar pentru oferta n;Pretn - pretul ofertei n;Pret minim- cel mai mic pret dintre toate ofertele;2.Punctajul pentru valoarea coeficientului LAMBDA certificata de un laborator extern de certificare se va calcula astfel: - ofertei cu cea mai mica valoare i se atribuie punctajul maxim alocat;
- pentru celelalte oferte punctajul se va calcula conform formulei: PLAMBDA = [(0, 027 - LAMBDA oferta ?n?) / (0, 027 - LAMBDA minim)] x 40%unde: PLAMBDA - punctajul tehnic pentru oferta n;LAMBDA oferta ?n?- valoarea coeficientului termic LAMBDA al ofertei n;LAMBDA minim- cea mai mica valoare a coeficientului termic LAMBDA dintre toate ofertele;Valoarea coeficientului LAMBDA trebuie sa fie mai mare de 0, 020 W/msK si mai mica sau egala cu 0, 027 W/msK, la 50sC, cele aflate in afara intervalului sunt considerate neconforme.In cazul in care pe primul loc vor fi mai multe oferte, avand acelasi punctaj, departajarea se va face prin solicitarea de clarificari de catre autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, catre operatorii economici in vederea incarcarii electronic de catre acestia a unor documente ce contin noi preturi.Nu intentionam sa beneficiem de prev.art.75(2) si 89(2) din OUG 34.Achizitia pentru executia lucrarilor nu este pe loturi, precizarea "Lot" provine de la modul de achizitie a proiectelor tehnice, oferta va fi pt toate punctele termice din procedura, incheindu-se un singur contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul Documentatiei de atribuire, data luarii la conostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 0234581849, Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer