Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitare retele termice secundare pentru PT 52 si PT 154 , apartinand RADET CONSTANTA"


Anunt de participare (utilitati) numarul 22911/10.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Goga Nicolae, Tel.0241616881, In atentia: Dlui. Goga Nicolae, Birou Achizitii Publice , tel 0728103473, Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Reabilitare retele termice secundare pentru PT 52 si PT 154 , apartinand RADET CONSTANTA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PT. 52 si PT 154, CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia implica lucrari de reabilitare retele termice secundare prin lucrari de C+M.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232140-5 - Conducte de incalzire urbana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se regaseste in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
exista posibilitatea suplimentarii , dar nu mai mult de 5%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare 10000 lei2. Garantie de buna executie , in cuantum de 5% din val. totala fara tva a lucrarii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat , plata se va face in termen de 30 de zile de la emiterea facturii, cu O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conf. cu art. 44 si 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de D.F.P. privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat
2. Certificat constatator privind impozitele si taxele locale3.Declaratie privind eligibilitatea4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.U.G. 34/2006
5. Certificat constatator emis de ORC, autorizatie de functionare, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale din ultimii 3 ani , din care sa reiasa o cifra medie de afaceri de cel putin egala cu 12000000 lei
2. Bilantul contabil cu balantele de verificare anexate la bilnt in ultimii 2 ani
3. Scrisoare de bonitate bancara, eliberata de banca finantatoare cu max. 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista lucrari executate in ultimii 5 ani
2. 5 recomandari3. Un contract similar in copie , val. sa fie de minim 1000000 euro
4. O declar. ref. la utilaj., instal., echipam. teh.5. Declar. cu nr. mediu de pers. in ultimele 12 luni, asigur. cu pers.de special, lista cu sudorii autorizati ISCIRsi pregatirea cadrelor de conducere precum si pers. respons.6. Dovada ca are ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise pe fax. 0241/616881, cu o zi inainte , incepand cu data de 24.07.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 13:00
Locul: Bdul. Tomis, nr. 107, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si membrii ofertatilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natonal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104612, Email: [email protected], Fax: 0213104602
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in temen de max. 10 zile de la luarea la cunostiinta asupra unui act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma De Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis, nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9000669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer