Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retele termice secundare PT 7, PT 13, PT 31, PT 33, PT 69


Anunt de participare numarul 80236/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retele termice secundare PT 7, PT 13, PT 31, PT 33, PT 69
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea retelelor termice secundare aferente celor cinci puncte termice prin inlocuirea conductelor vechi cu conducte preizolate si montarea unui sistem de supraveghere si monitorizare a retelelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232000-2-Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini
LOT 1 / PT 7 (L traseu = 2023 m), LOT 2 / PT 13 (L traseu = 1751 m)
LOT 3 / PT 31 (L traseu = 2292 m)
LOT 4 / PT 33 (L traseu = 1957 m)
LOT 5 / PT 69 (L traseu = 1210 m)
Valoarea estimata fara TVA: 13, 276, 315.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 264.000 lei pentru toate loturile, sub forma de scrisoare de garantie bancara, sau conform informatii loturi. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractelor, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene obtinute prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia personala a candidatului / ofertantului1. Formular A(Declaratie privind eligilitatea )2. Formular B (Declaratie privind situatia personala3. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale4. Certificat fiscal pentru persoane juridiceB. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2. Statutul societatii (Actul constitutiv)3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 39.000.000 lei (pentru toate loturile), sau conform informatii loturi
2. Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de executie lucrari de reabilitare retele termice (care sa cuprinda si lucrari de montare retele termice cu teava preizolata si sistem de monitorizare avarii)formularul B4 cu o valoare egala sau mai mare 3.900.000 lei (pentru toate loturile), sau conform informatii loturi
2. Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani, insotita de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, certificari de buna executie (recomandari)3. Izolarile locale vor fi executate de catre furnizor
4. Dovada detinerii de utilaje necesare semifabricarii de elementele preizolate (teava, coturi, ramificatii, teu-ri, mansoane, puncte fixe)
5. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere6. Declaratie pe proprie raspundere ca firma dispune de resurse umane pentru formarea urmatoarelor tipuri de echipe pentru fiecare lot / punct termic: - 4 echipe a5 oameni din care minim 1 sudor autorizat ISCIR, si 2 lacatusi mecanici- 1 echipa a5 oameni din care 2 betonisti, 1 pavator- 1 echipa a3 oameni din care 2 electricieni si 1 automatist
7. Tabel personal tehnic de specialitate responsabili tehnici cu executia, responsabili control calitate, sudori autorizati ISCIR
8. Declaratie privind respectarea legislatiei
9. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
10.Declaratie privind dotarea cu utilajele dotare minima pentru fiecare lot / punct termic: - 4 grupuri termice de sudura- 1 buldoexcavator- 2 motopompe- 2 compactoare- un laborator de examinari nedistructive autorizat sau contract de colaborare- min. 1 echipament / dispozitive speciale pentru executia izolarilor locale- aparatura necesara verificarii firelor de detectare avarii
11. Declaratie privind subcontractantii12. Certificarea sistemului de management calitate conform ISO 9001 sau sistem propriu
13. Certificarea sistemului de management mediu conform ISO 14001 sau sistem propriu
14. Certificarea sistemului de protectia muncii OHSAS 18001 sau sistem propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
75%
Descriere: pretul ofertei pentru fiecare lot in parte
2.
durata de executie
15%
Descriere: durata de executie a lucrarilor pentru fiecare lot
3.
termenul de plata al facturilor
5%
Descriere: termen de plata a facturilor pt.execut.lucrarilor
4.
Garantie pentru sistemul de conducte si de semnalizare avarii >5 ani
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Bacau, str.Marasesti nr.6, cam.37 - Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti ce au imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600275, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234581849, Email: [email protected], Fax: 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer