Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retelei de distributie a apei potabile in orasul Faurei


Anunt de participare numarul 81217/29.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FAUREI
Adresa postala: STRADA REPUBLICII, NR. 38, Localitatea: Faurei, Cod postal: 815100, Romania, Punct(e) de contact: STANCESCUVIRGINIA, Tel.0239661424, Email: [email protected], Fax: 0239661424, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retelei de distributie a apei potabile in orasul Faurei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Faurei , mai putin cartierul Bratesu Nou
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea noua de distributie apa potabila 11741m din PEID pe 22 strazi , 112 hidranti incendiu , 18 camine de vana si golire , 600 bransamente/1800m , subtraversare 12 linii cale ferata , inlocuire 2 conducte in castel in lungime de 22m fiecare , inlocuire usi si ferestre , zugraveala interioara la castel .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45421130-4-Instalare de usi si ferestre (Rev.2)
45440000-3-Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea noua apa 11, 741km conducte PEID , lucrare instalatia hidraulica castel apa , zugraveala simpla castel apa , ferestre si usi schimbate.
Valoarea estimata fara TVA: 874, 914EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.08.2009 pana la 30.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20000leiGarantia de buna executie 6% din pretul contractului prin scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare CES 2006 RO 2006/018-147.04.01.04.01.49 pentru serviciul public sectoare prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 actualizat cu lit.c din OUG34/2006 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator in care sa figure lucrari de profil solicitate emis de ORC vechime maxima 60 zile (original sau copie legalizata) ; Certificat de inregistrare fiscala (copie conforma cu semnatura si stampila operatorului economic).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente(copii conforme cu semnatura si stampila operatorului economic);
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri minim 2624742euro fara TVA ;lichiditate generala conform ultimului bilant contabil >100% ;
solvabilitate patrimoniala conform ultimului bilant contabil >30% ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de reabilitare retele apa, canalizare executate in ultimii 5 ani ; 1 lucrare reabilitare apa sau canalizare in valoare cel putin egala cu suma prevazuta, respectiv 874914euro(fara TVA), se solicita pentru aceasta lucrare procesul verbal de receptie, recomandarea beneficiarului si contractul in copie;declaratie privind utilajele din dotare in stare de functionare: excavator, aparate de sudurain Peid, mijloace de transport ;Certificat ISO 9001:2001, ISO14001 , OHSAS 18001:2004(copii legalizate;Declaratie privind asigurarea conditiilor de munca si protectia muncii;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere: Acord de asociere;Declaratie privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o etapa suplimentara de licitatie electronica cu o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 10:30
Locul: Primaria Faurei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , delegat UVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CES 2006 RO2006/018-147.04.01.04.01.49 .Sprijinirea serviciuluipublic in sectoare prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
Formularul de oferta va fi completat in euro si in lei lacursul de schimb precizat in Fisa de date 1euro = 4, 2 lei.Documentatia de atribuire este publicata in SEAPCompletarea casetei din sistemul informatic la runda electronica va fi completata in moneda solicitata de sistem tinand cont de acelasi raport de schimb pentru euro . AC pune PT la dispozitia ofertantilor pe CD sau pe e-mail prin solicitare scrisa .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 6 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a deciziei considerata nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Faurei
Adresa postala: Republicii 38, Localitatea: Faurei, Cod postal: 815100, Romania, Tel.0239661424, Fax: 0239661424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer