Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare "Scoala Braileana"


Anunt de participare numarul 52136/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Adresa postala: Bdul. Al. I. Cuza, Nr. 172, Localitatea: Braila, Cod postal: 810025, Romania, Punct(e) de contact: Lilliana Tudoran, Tel.0239619160, In atentia: Dnei Bunda Gabriela, Email: [email protected], Fax: 0239614060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare "Scoala Braileana"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bdul. Al. I. Cuza, Nr. 107, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie a lucrarilor de consolidare, reabilitare, refacere si extinderea volumului acoperisului conform datelor istorice si folosirea volumului acestuia pentru spatii de cazare in cladirea "Scolii Brailene". Cladirea face parte din Centrul istoric al municipiului Braila, fiind monument istoric de arhitectura inscris in Lista Monumentelor Istorice din Romania, cod. BR-II-m-B-02089.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depunde pentru intregul volum de lucrari solicitat. Nu se accepta oferte partiale.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 465, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 62000 RON, prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata valabil 90 de zile. Garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Lucrari multianuale, se vor deconta conform sumelor alocate prin bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- formularul 12A - declaratie privind eligibilitatea;
- formularul 12C - declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- formularul 12B - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificate constatatoare care dovedesc plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local;
- certificat constatator emis de ORC;
- certificat de inregistrare la ORC;
- autorizatie din partea M.C.C. din Romania privind calitatea de executant a lucrarilor de reabilitare si consolidare monumente istorice de arhitectura, cod obiectiv BR-II-m-02089.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani financiari, vizat de organele competente;
- declaratie privind lichiditatea si solvabilitatea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, sa fie de 10.400.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 12I - declaratie privind efectivele medii de personal angajat in ultimii 5 ani;
- lista cu personalul de specialitate angajat (inclusiv responsabil tehnic cu executia, atestat si responsabil cu calitatea, atestat);
- formularul 12H - declaratie privind utilajele, dotarile si echipamentele tehnice;
- formularul 12F - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- formularul 12G - declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- formularul B4 - indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte a caror obieciv a fost executarea unor lucrari similare si care au avut o valoare egala sau mai mare de 1.500.000 RON, fiecare;
- autorizatie M.C.C. privind executarea de lucrari de reabilitare si consolidare monumente istorice de arhitectura;
- program al calitatii pentru executia lucrari de abilitare "Scoala Braileana" cu descrierea sistemului de management al calitatii aplicat la lucrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 12:00
Locul: sediul Inspectoratului Scolar Judetean Braila, bdul. Al. I. Cuza, Nr. 172, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante care poate produce efecte juridice in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Adresa postala: bdul. Al. I. Cuza, Nr. 172, Localitatea: Braila, Cod postal: 810025, Romania, Tel.0239619160, Fax: 0239614060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer