Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare scoala Castranova, comuna Castranova, jud Dolj"


Anunt de participare numarul 40811/19.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CASTRANOVA
Adresa postala: comuna CASTRANOVA, Str.Apele Vii, nr.2, Localitatea: Castranova, Cod postal: 207165, Romania, Punct(e) de contact: MARIN CIOC, Tel.0251/372602, Email: [email protected], Fax: 0251/372602
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare scoala Castranova, comuna Castranova, jud Dolj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna castranova, sat Castranova, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare scoala Castranova, comuna Castranova, jud Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare scoala Castranova, comuna Castranova, jud Dolj", comuna CASTRANOVA, Jud. Dolj
Solutia tehnica aprobata in Proiectul Tehnic nu poate fi modificata de catre ofertant.- motiv de excludere. Caracteristicile principale ale lucrarii sunt detaliate in Memoriile tehnice si Caietele de sarcini anexate in proiectul tehnic.Listele de cantitati sunt obligatorii pentru ofertanti si se regasesc atasate in Proiectul Tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 186, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare 932.97 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea viitorului contract.Constituirea se va face conform Documentatiei de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform Contractului Model Anexat in Documentatia de Atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; (Formular 12B)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; (Formular 12C)
- Certificate constatatoare privind eligibilitatea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat in conformitate cu Codul fiscal.
- Imputernicire de semnatura (Formular 22).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Fisa de informatii generale
- Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente din care sa rezulte un bilant pozitiv.- Scrisoare de bonitate bancara din care sa reiese cifra de afaceri pe ultimii trei ani si cifra medie de afaceri a ultimilor trei ani si bonitatea financiara cu solvabilitatea patrimoniala> 30% si lichiditatea generala > 100%;
- Identificarea financiara. (Formular 21). Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii sumelor necesare realizarii lucrarilor viitorului contract prin fonduri proprii sau alte forme de susinere bancara (scrisoare de confort, etc);
Pentru persoanele juridice straine
- se solicita bilanturile contabile (sau echivalent) inregistrate la organele competente din tara respectiva pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea contractuluiCifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vorlua in calcul urmatorele cursuri: 2004 1 Euro = 4, 0532 lei2005 1 Euro = 3, 6234 lei2006 1 Euro = 3, 5245 lei- Cifra de afaceri din ultimul an trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea contractului.- Capacitatea economica si financiara a ofertantuluipoate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre opertorul economic si persoana respectiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani (Formular 12F). Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ani, a 3 contracte similare din punct de vedere valoric (egale cu valoarea ofertata a viitorului contract) si care au avut ca obiect lucrari similare (Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, Recomandare din partea beneficiarului)- Lista privind utilajele si echipamentele pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular 12H).- Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii conform art.191-193 dinOUG nr.34/2006 - ISO 9001, 14001 si 18001- Declaratie privind standardele de protectie a mediului conf. art.180-182 din OUG nr.34/2006- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi ale cadrelor de conducere pe ultimii trei ani (Formular 12I).- Lista cu Personalul ce va fi angajat in proiect (expertii cheie). Pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (manager de proiect, responsabil tehnic cu executia lucrarii, sef de santier, responsabil AQ-CO, sef de echipa se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea se anexeaza: - copie diploma de studii;
- copie carte de munca;
- curriculum vitae (Formular 20).Pentru expertii cheie propusi care nu lucreaza la firma ofertanta vor trebui prezentate contracte de munca incheiate pe o perioada determinata sau contracte de prestari servicii, in conformitate cu legislatia in vigoare.- Graficul fizic si valoric de executie a lucrarii cu specificarea clara a perioadei de executie.- Termenul de garantie a lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Scrisoare de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliu Local Castranova
Adresa postala: comuna CASTRANOVA, judetul DOLJ, Localitatea: Castranova, Cod postal: 207165, Romania, Tel.0251/372602, Fax: 0251/372602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer