Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , EMIL RACOVITA , MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 105043/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0234.317132, In atentia:  ING. CAMELIA PAVAL, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , EMIL RACOVITA , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA CU CLASELE I-VIII , EMIL RACOVITA , MUNICIPIUL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , EMIL RACOVITA , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII , EMIL RACOVITA , MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 667, 240RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. poate suplim.val.cu pana la 20% sau pana la 50% conf. art. 122 lit. i sau j din OUG. 34/2006 .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 25000 lei ; 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local , bugetul de stat si fonduri nerambursabile din FEDR , POR , Axa 3- DMI 3.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
Formularul nr. 6 trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta.7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Formular 7 - Informatii generale privind activitatea din 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 ? Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;11. Formular 9 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
12. Se solicita minim un inginer constructii civile si un inginer constructii instalatii si CV-urile acestora, cu experienta de minim 3 ani fiecare;13. Existenta unei persoane autorizata ca responsabil tehnic cu executia14. Existenta unei persoane autorizate in protectia muncii;Persoanele prevazute la punctele 12, 13 si 14, vor prezenta si declaratii de disponibilitate conform model anexat.15. Formular 10 ?Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini executate in ultimii 5 ani (constructii civile);16. Formular 11 - Experienta similara: Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.17. Formular 12 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
18.SR-EN-ISO 900119.SR-EN-ISO 14001
20. Formularul 13 - privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputerniciri scrise si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile din FEDR , POR Axa 3-DMI3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ul www.e-licitatie.ro.Trei planse au dimensiuni prea mari si nu au putut fi incarcate pe SEAP. Ele vor fi puse la dispozitia operatorilor interesati in format electronic (pe stick sau e-mail). Solicitam operatorilor interesati sa trimita autoritatii contractante o adresa in care sa mentioneze modalitatea in care doresc sa primeasca aceste planse. Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica. . Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax la nr. 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice) sau posta la adresa mentionata, pana pe data limita de acces la documente de 31.05.2010, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari. Atentie: Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului se va face pe SEAP. Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer