Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII Durnesti


Anunt de participare numarul 11041/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DURNESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: SAT DURNESTI, Localitatea: Durnesti, Cod postal: 717145, Romania, Punct(e) de contact: PETRU GRIGORIU, Tel.0040231578012, Email: [email protected], Fax: 0040231578173
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII Durnesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII Durnesti si unitati subordonate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie invelisuri gradinita + local 2 scoala Durnesti, reabilitare termica (Sc Cucuteni1, Sc Guranda, local 2 Durnesti, gradinita Durnesti), acoperis magazie Sc Durnesti, plafoane, dusumele, grup sanitar grad Durnesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repararea unitatilor arondate Scolii cu clasele I-VIII Durnesti.
Valoarea estimata fara TVA: 243, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Depozit bancar la nivelul valorii contractului solicitat/castigat + 5% retinere pentru calitatea executiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Dispozitie de plata la Trezoreria Botosani
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala inregistrata la Registrul Comertului (exclus AF)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitii publice. 3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozotelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale. 2.Situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va prezenta o descriere a activitatii societatii. 2.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an/bilant contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fise de informatii privind experienta similara/echivalenta. 2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim 2 prestari de acest tip. 2. 2 recomandari din partea altor clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va plati la casieria Primariei Durnesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 12:00
Locul: Primaria Durnesti, Judetul Botosani, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primar, secretar CL, contabil sef al Primariei, directorul Scolii cu clasele I-VIII Durnesti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr 38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0040213118090, Fax: 0040213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Durnesti
Adresa postala: sat Durnesti, comuna Durnesti, judet Botosani, Localitatea: Durnesti, Cod postal: 717145, Romania, Tel.0040231578012, Email: [email protected], Fax: 0040231578173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer