Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII, EMIL RACOVITA MUNICIPIUL ONESTI"


Anunt de participare numarul 100058/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.324243, 0234317132, In atentia:  Paval Camelia, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234/312502, 0234.313911, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII, EMIL RACOVITA MUNICIPIUL ONESTI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA CU CLASELE I-VIII, EMIL RACOVITA
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII, EMIL RACOVITA MUNICIPIUL ONESTI"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII, EMIL RACOVITA MUNICIPIUL ONESTI"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 667, 240RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.c.va suplim.val.cu p? la 50%, daca apar lucr.supl.si imprev.cf.art.122lit.i sau j, OUG.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 25.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat si fonduri nerambursabile din FEDR, POR, Axa 3 – DMI 3.4, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;2. Formular 5 semnat si stampilat;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii – ?original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii – ?original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
5. Certificat de ?egistrare emis de Oficiul Registrului Comertului – copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
Formularul nr. 6 trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat ?oferta.7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului de a executa lucrari de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice- valabil la data depunerii ofertei- original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Formular 7 - Informatii generale privind activitatea din 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 30.06.2009, ?egistrat de organele competente, ?copie "conform cu originalul" pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 – Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?eplinirea contractului;Lista dotarilor, echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor, echipamente si utilaje, se va face cu specificarea apartinatorului (daca sunt ?hiriate de la terti sau sunt ?proprietate).11. Formular 9 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;12. Se solicita minim un inginer constructii civile si un inginer constructii instalatii si CV-urile acestora, cu experienta de minim 3 ani fiecare;13. Existenta unei persoane autorizata ca responsabil tehnic cu executia ?domeniul lucrarilor de constructii civile, av? autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, cu minim 3 ani vechime;14. Existenta unei persoane autorizate ?protectia muncii;Persoanele prevazute la punctele 12, 13 si 14, vor prezenta si declaratii de disponibilitate conform model anexat.15. Formular 10 –Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini executate ?ultimii 5 ani (constructii civile);16. Formular 11 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract sau maxim trei contracte de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit17. Formular 12 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
18. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent specifice lucrarilor ce urmeaza a se realiza;
19. Cerinte privind prezentarea standardelor de protectie a mediului: autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001 sau echivalent.
20. Formularul 13 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. III din fisa de date a achizitiei si indicatiilor operatorului SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a consiliului local. B-dul Oituz, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire valabila si copie duupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile din FEDR, POR, Axa 3 – DMI 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata ?cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Trei planse au dimensiuni prea mari si nu au putut fi incarcate pe SEAP. Ele vor fi puse la dispozitia operatorilor interesati in format electronic (pe stick sau e-mail). Solicitam operatorilor interesati sa trimita autoritatii contractante o adresa in care sa mentioneze modalitatea in care doresc sa primeasca aceste planse. Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica. . Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax la nr. 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona – ? atentia Biroului Achizitii Publice) sau posta la adresa mentionata, p? pe data limita de acces la documente de 31.05.2010, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.ro?cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Atentie: Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului se va face pe SEAP.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate ?cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz, 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/3139*11
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer