Licitatie Publica - Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII nr.8
Anunt de participare numarul 33981/26.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN-REMUS DRAGHICI, Tel.0231530143, Email: [email protected], Fax: 0231511712/0231531595
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centru financiar contabil-Scoala cu clasele I-VIII nr.8
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.8 , Localitatea: Botosani., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710253, Romania, Punct(e) de contact: Fediuc Rodica, Tel.0231 / 511.779
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru financiar contabil-Scoala cu clasele I-VIII nr.8
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.8 , Localitatea: Botosani., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710253, Romania, Punct(e) de contact: Fediuc Rodica, Tel.0231 / 511.779
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru financiar contabil-Scoala cu clasele I-VIII nr.8
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.8 , Localitatea: Botosani., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710253, Romania, Punct(e) de contact: Fediuc Rodica, Tel.0231 / 511.779
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII nr.8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII nr.8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII nr.8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare Scoala cu clasele I-VIII nr.8. Toate specificatiile sunt cuprinse in documentatia de atribuire si in Proiectul Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 45, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se va constitui garantie de participare in valoare de 3.400 lei, iar garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la art.181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator de la ORC de pe langa Tribunalul teritorial, copie act constitutiv(contract de societate sau statutul). Persoane juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara de rezidenta(tradus si legalizat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilantul contabil pe ultimii 3 ani, declaratie privind C.A.pe ultimii 3 ani, lista subcontractanti(care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10%).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie si recomandare; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe;
Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate, standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea in ultimii 5 ani a unui contract cu lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din Sediul Primariei Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): w.w.w.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Municipiului Botosani
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr.60 , Localitatea: Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710212, Romania, Tel.0231/511.017, Fax: 0231/512.915
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Botosani
Adresa postala: str. Postei nr.2 , Localitatea: Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710273, Romania, Tel.0231/511.712, Fax: 0321/531.595, Adresa internet (URL): primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 11:55