Licitatie Publica - REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII RIMNICENI, COMUNA MAICANESTI
Anunt de participare numarul 67615/30.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA DE ARTE SI MESERII MAICANESTI
Adresa postala: MAICANESTI, Localitatea: Maicanesti, Cod postal: 627190, Romania, Punct(e) de contact: IONEL NECULAI GOLEANU, Tel.0727142939, Email: [email protected], Fax: 0237246576
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII RIMNICENI, COMUNA MAICANESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-VIII Rimniceni, Com. Maicanesti, Jud. Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare:
- Proiectul tehnic si specificatiile pentru fiecare obiectiv precum si detaliile de executie
- Specificatiile tehnice pentru dotari si echipamente
- Plansele pentru executie (desenele)
-Verificarea proiectului de catre verificatorii autorizati
- Documentatia pentru Autorizatia de Constructie si alte permise necesareExecutie de lucrari:
Se propune reabilitare corp cladire existenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei numai cu scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea la art.181 din O.U.G.34/2006
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: prezentare formular tip (certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, ) emis de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)
Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice: prezentare formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Copie dupa certificatul de inregistrare si actul constitutiv (contract de societate sau statutul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil, din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legaleprin care candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min. 1.500.000 lei PENTRU EXECUTANT LUCRARI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorservicii de proiectare in ultimii 3 aniLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, pentru care vor fi depuse copii dupa contracte de executie
Informatii personal angajat ( asigurarea curesponsabil tehnic cu executia RTE si responsabil cu controlul calitatii CQ)
Lista cu utilaje, dotari si mijloace pentru prestarea serviciilor/executarea lucrarilorInformatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Certificat SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul lucrarilor ofertate
60%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Durata de executie a proiectului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu chitanta la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2008 12:00
Locul: Scoalade Arte si Meserii Maicanesti, com. Maicanesti, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Scoala de Arte si Meserii Maicanesti
Adresa postala: com.Maicanesti, jud. Vrancea, Localitatea: Maicanesti, Cod postal: 627190, Romania, Tel.0237/246076, Fax: 0237/246576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 08:32