Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Scoala Generala Hodac


Anunt de participare numarul 58231/10.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HODAC(PRIMARIA COMUNEI HODAC)
Adresa postala: Comuna Hodac, sat Hodac, nr.98, Localitatea: Hodac, Cod postal: 547310, Romania, Punct(e) de contact: MARIA-FLORINA FARCAS, Tel.0265-538601, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-538451
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Scoala Generala Hodac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Hodac lucrari laScoala GEnerala Hodac
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si extindere Scoala Generala Hodac din localitatea Hodac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitate si extindere Scoala GEnerala Hodac
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 286RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 5000 lei si garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului de atribuire fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si locale (nu mai vechi de 30 de zile fata de data producerii de achizitie), original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului, original sau copie legalizata, Declaratie privind eligibilitatea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani, cifra de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie cel putin de 2400000 lei, echivalent a 658707 euro lacursul BNR 1 Euro = 3.6435lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari executate in ultimi trei ani, insotite de recomandari de la beneficiari, asigurarea calitatii - certificat ISO 9001, manualul de asigurare a calitatii pentru lucrare, obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii sau OP in contul autoritati contractante RO25TREZ47724510220XXXXX Trezoreria REghin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 11:30
Locul: sala de sedinta din Cadrul Primarie Hodac
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali imputerniciti ai ofertantilor max 1 persoana
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se obtin de la sediul autoritati contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR.6 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg Mures
Adresa postala: STR.Justitiei, nr.1, Localitatea: Mures, Cod postal: 540057, Romania, Tel.-, Email: [email protected], Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Primariei Hodac, Secretarul Comunei Hodac
Adresa postala: Comuna Hodac, Localitatea: Hodac, Cod postal: 547310, Romania, Tel.0265-538601, Email: [email protected], Fax: 0265-538451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer