Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitare Scoala generala nr. 7


Anunt de participare numarul 110810/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, In atentia:  ing.RADU MANAFU, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare Scoala generala nr. 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, Str. Pacii, nr. 2A
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare corp A, B, C, D, F, G, H, bazin inot, sala sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini si liste cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 5, 880, 409RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.122 lit j/OUG 34/2006, modif si compl.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 117.000 lei;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA (FEDR) ? 85%Buget de stat ? 13%Buget local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006, modif si completata
4.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat-original sau copii legalizate
5.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local-original sau copii legalizate
6.Cazier judiciar operator
7.Caziere judiciare pt. reprezentantii legali si persoana imputernicita8.C.U.I.
9.Certificat constatator ORC-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri;
2.Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat la organele competente, in copie
3. Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
4.Bilant contabil la data 31.12.2007 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 11.640.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pr lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;2.Fisa de experienta similara; 3.Recomandari/Certificari din partea beneficiarului;4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;5. Declaratie pr efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
a) Manager proiect: CV; Atestat manager proiect, Contract de munca/colaborare
b) Responsabili tehnici cu executia, domeniu constructii civile ? min. doua persoane: CV; Atestat RTE; legitimatie RTE; Contract de munca/colaborare
c) Responsabil tehnic cu executia, domeniu edilitare: CV; Atestat RTE; legitimatie RTE; Contract de munca/colaborare
d) Responsabil tehnici cu controlul calitatii, domeniu constructii civile: CV; Autorizatie CQ;Contract de munca/colaborare
e) Responsabil tehnici cu controlul calitatii, domeniu produse pt. constructii: CV; Autorizatie CQ;Contract de munca/colaborare
f) Inginer/subinginer instalatii pt. constructii: CV; diploma; Contract de munca/colaborare g) Electrician atestat ANRE gr. IIB: CV; Certificat de autorizare/legitimatie; Contract de munca/colaborare; 6. Copie SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; 7. Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
8. Copie SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
9. Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inSR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
10. Copie OHSAS 18001:2008 sau echivalent
11.Copie contract de munca/colaborare, atestate/certificate persoana atestata inOHSAS 18001:2008 sau echivalent
12.Acord de asociere ;13.Declaratie pr partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora14.Acord subcontractare ;15.Declaratie pr respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii;16. Obligatii contractuale in derulare, daca exista;17. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de experienta similara-val. min. 3.400.000 lei fara TVA, rezultata dintr-un contract finalizat pentru care se prezinta copie contract de lucrari reabilitare unitati publice, PV receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
planul de organizare a executiei lucrarilor
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
proceduri tehnice de executie
20%
Descriere: componenta tehnica
4.
programul de asigurare a calitatii
10%
Descriere: componenta tehnica
5.
planul propriu de protectie a mediului
10%
Descriere: componenta tehnica
6.
Planul privind identificarea , evaluarea riscurilor profesionale simasuri de diminuarea /eliminarea riscurilor
10%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 10:00
Locul: sediul primariei mun Drobeta Turnu Severin, str.Maresal Averescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA (FEDR) ? 85%;Buget de stat ? 13%; Buget local ? 2%Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013;Axa prioritara 3: ?Imbunatatirea infrastructurii sociale
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata, partial, pe S.E.A.P. (Din motive tehnice plansele, antemasuratorile si caietele de sarcini din proiectul tehnic nu pot fi postate pe S.E.A.P.).Documentatia de atribuire integrala se obtine, gratuit, de la sediul autoritatii contractante, de luni pana joi, intre orele 800 si 1600, vineri, intre orele 800 si 1300, in urma unei solicitari scrise, transmise prin fax (cu confirmare de primire), cu cel putin 24 ore inainte de data preconizata pentru ridicarea documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Fax:  0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252/314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer